Starship
Drama :))
Thursday 21 July 2011 • 08:16 • 2 comments

Assalamualaikum.

Hye korang. Arinii ade tugas untuk membantu kawan-kawan pergi sekolah PERSISIRAN PERDANA. 
Wow! Ade drama. Boleh lahh tahan. Best. Kat sane aku and Haikal ditugaskan untuk
Make over dieorg and jage barang peribadi dieorang.
Yang penting best lahhh dapat jadi Crew sementara,even tak dapat Sijil pon.
Sokay (:

Fist datang sekolah bengang. Semua pandang sleck. Ahahaha. Shh! Aku tahu aku tak masuk ape-ape. Sebok je ken nak ikot korang.
But, do i care?
Sebelum aku pergi,Aidil sanggup lalu ko-op ek nak jumpe aku,
Buat susah lahhhh.
Then die pangil aku, aku tak datang pon kat die.
Malu lahhhhhh. Taknak. Orang tengok.

Dalam kereta, aku ditempatken same echa,eizza,izzat and budak lelaki yang aku kurang kenalll.
dieorang nakal sangat-sangat.
Aku boleh cakap dieorang nii jakun macam tak pernah naik kereta.
HAHA.
Konfirm dieorang memang macam tak pernah naik kiteeeee.
Biar lahhhhh.

Tutup cerita, sampai sekolah yang menganjur kan tempat untuk bertanding tuh.
Fuh! sorry cakap kiteorang jakun tengok sekolah tuh.
Bangunan die lain dri yang lain.
Sebijik macam sebuah kolej. Wow! yee, besar sangat. 
Bilik darjah die, makmal die, tandas die, kantin die.
semua perfect lahhhh.
Yang penting bersih wokk.

Okay sudah-sudah. Kat sane aku jumpe kawan-kawan lameee.
Kawan dari sekolah rendah sampai lahh kawan dari sekolah lameeee.
Sekolah rendah aku jumpe #amir #arida #fadzrin #syamil
Dieorang dah lain. shooo cute,cantik and yang penting dieorg dah tinggi.
Tahu lahh aku pendeeeek.
HAHAHAHA.

Sekolah lameee pulak, aku jumpe #shamira #joe #miza #atiqah #fatyn 
#adam #wan #izzat
Dieorang pon dah lainnnn.
Sangat cantik and makin comeeeeeeeeeel.
Tapi kiteorang tak rapat dah macam dulu.
Mungkin masing-masing sibuk kottt.
Sokay,hope pasnii boleeeh lahh jumpe lagi kennnn.

Okay, persembahan yang paling best dari sekolah MAAHAD.
Aku suke tengok persembahan dieorang.
Awesome!
Dieorang boleh buat satu cerite yang real,but my sch pon boleh jugk.
Yang penting dieorang dah buat yang terbaik.

Okay,lepas sudah tiade ape ape untuk dilakukan.
Cikgu mencadangkan untuk balik.
Erm,cepatnyeee.
Baru nak lepaking dekat situ lame-lameee.
Tapi cikgu cakap tak boleh,cause cikgu ade keje.
So,dengan muke toyer nyee naik lahh kete.
Aduhhhh !

Sampai sekolah mintak kebenaran cikgu takank masuk kelassss.
Nak tidur dekat surau boleh.
Then cikgu cakap,okay.
Tapi jangan sampai cikgu lain nampak awak.
Aku dengan sukerelanyee tidur lahhh weh -.-
Penatttttt.
eheheheh.

Waktu menunjukkan pukul 1:10
but budak budak nii nak balik rumah even kiteorg masih ade kelasss. 
Dengan tekad yang wajar, aku and Afifah naik jugak kelas nak menuntut ilmuuuu.
Aku masuk je kelas dapat tengok muke yang tersyg.
Ye, saye rindu dieeee.

Duduk belakang die and terus buka buku.
Cikgu cakap saye pandai and baik.
Tak ponteng kelas mcm dieorang.
Weeeeell. Saye memang baik.

After selesai waktu pembelajaran,saye balikkkk.
Then tidur samapi lahh pukul 6:45

#sayetahusayeterukbutsayejujursayengantuk.

Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Next time, kite updateee lagiiiii.
Nyte and having a nice daaaaaaaaaay.

#Haikal tuu perempuan bukan lelaki. Paham. Aku takank fitnah timbul. Boooooooooooooo!












The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana