Starship
Tak Minat Nak Letak Tajuk :')
Monday 8 August 2011 • 23:46 • 0 comments

Assalamualaikum.

Hye guys, How are you today? Hopeless you all were fine. HAHA okay.
Im really miss to my blogger.
Sorry, sebab dah lame aku tak nak update belog ini.
AT-10-TION
Bukan tak nak okay.
But aku busy untuk menguruskan kerje kerje yang lagi pentinh okay.
Okay, untuk minggu nii aku quite busy sikit.
First #Aku ade exam.
Second #Aku banyak kerje yang perlu dibereskan.
Third #Aku sibuk kene layan pakwe kau. *aceceh,takde kene mengene langsung.

Okay, exam kali not bad. Susah , susah lah jugak.
Tapi bagi aku boleh laaaaaaah.
Still boleh jawab ken.
Semalam ade exam BM,MT and GEO.
Sure, senag lah math.
Kacang gileeeeeeeeer.
Hehehehehe, BM cikgu dah bagi markah. 
Argh! germa giler. 
BM aku low. Bape bape? Sibuk lah kau stalker.
Adelaaaaaah. Yang penting low.

Tadi exam BA,BI,PI and Seni.
Walaweh -.- 
Waktu pertame Bahasa Arab tuhhhhh.
Chill , senang jelaaaaa.
Naseb bek karangan takdeeeeeee.'
Kalau ade masak aku nak buat ayattttttt.
Ehhehehe.

Okay, tadi okay sajeeee. Aku dengan die dah baik.
But kiteorang hanye berkawan sahaja.
Maaf laaaaah, bukan aku tak sayang, tapi aku takkan copule balik dengan orangy ang aku dah clash.
Tuh janji aku pada diri akuuuuuu.
Byw, die boleh cari girl yang lagi better dari aku ken.
So, semoge die berbahagia dengan diri die.
Aku mendoakan agar die bahagia selalu.

Okay, berita baik.
Dengar lah stalker. Kau ken suke sangat jadik Paparazi aku ken.
Now , aku nak citer Hot niii.
Kau dengar eeeeeh,
Aku dah Couple dengan budak kedah tuh.
Aku tak sangke die terima.
HAHA,
Eh , jangan salah faham.
Budak tuh yang mintak couple dengan aku dulu laaaaah.
Btw die sweet sangat toooooh.
Caring gileeeeeer.
Tapi, satu jeeeee.
Die jauhhhhh. Aku johor die Kedah,
Bak kate kaka aku, padan laaaaah,
Utara dengan selatan,
Haish, setahun sekali aje jumpe kaaaaau,
Taknaaaaaaaak!

Takpeeee, kau cakap baru laaah sayangkan kalau kite jauh jauh,
Hehhe, okaaaaaay,
Aku sayang kau Johaaaaaan :)

Jangan tanye aku lagi kalau aku sayang sapeeeee.
Dalam hati nii hanye ade tulisan name kau aje,
Aku tak kan padam sampai kau yang memdamnyeeee.
Semoge kite kekal sampai bile bile ye.


ILOVEYOUJOHAN.

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana