Starship
I wanna be mine :D
Wednesday 26 October 2011 • 06:18 • 0 comments

Photobucket

ulzzzang

Assalamualaikum and peace for earth. Ok, mood harini kurang baikk. Idk why. Ok, harini aku nak ucap thanks banyak banyak to kaka gugu. Sorry, act aku tak tahu name sebenar diaa ape. Btw thanks cause tolong editkan blog ini. Tanpa beliau mungkin blog ini takkan secantik ini. Cet, ayat kauuuu. Okdah. Harini pulak sibuk prepare untuk wedding kak Fara. Achem, sungguh ku tak saabr cause nanti buat hati aku nak balik. Who? Cousin aku laaah. Jangan fikir lain pulakk. Buah hati aku sorang je eh, Hazmie :) Okdah, hari ni hujan lebat sangatt. Biyy, sejukk. Kite nak peluk awakkkkkk :( Sedihnyaaaa, time macam nilaah ken kedit nak habes. Ish, menyirap pulakkkk. Petang tadi tolong amoi editkan blog diaa. Ceh, sape sape? Fatyn. Tapi nak jujur ni, aku editkan tapi tak cantik. Malu malu malu -..- Hekhek, sorry ye Fatyn. Ok, malam ni rase nak online kejap. Dah lame pulak tak manje manje dengan buku buku. Takutt merajuk pulakk tak masuk pulakk ilmu dalam pale hotak nii. Tengok lah malam nanti, if ade mood aku study kalau tak, aku harap esok aku boleh study. Hope, ade jugak lah mase cuti ni aku belai buku buku aku ken xD Ok, aku nak cakap hubungan aku dengan Hazmie, is became good to better. So, aku harap lepas ni hubungan kiteorang takkan jadi macam dulu. Tapi if kalau memang takkan ade jodoh kiteorang, Aku reda and let it past and go. Hope, you all tolong doakan kebahagiaan kiteorang ok. Ok, petang tadi Hazim ade call aku, sorry Hazim cause  aku tak rep text kau, sebab aku sememangnye manusia yang tak minat nak rep text orang nii -.- Dah memang perangai aku, so aku taknak ubah :P Sorry sangatt susahkan kauuu. Tapi aku dah mintak maafkan? So sorry once again. Oklaah, tadi makan ikan masak asam pedas. Pandai ibu masak, nyum nyum. Okbaii -..- Malas nak taip panjang panjang macam ular tengah berdengkur. Okbaiiiiiiii :D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana