Starship
Saturday 22 October 2011 • 05:50 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum guys. Hell-o and peace for earth. Ok, now rase macam nak menjerit kuat kuat je. Ok, taktahan daaah ' IMISSMYBLOGSOMUCH ' Sorry, to all my friends cause dah lame sangatt tak update blog sakai ni. Sorry, im kinda busy to face my exam week. Pergh! wa cakap lu rase macam nak mati je ken bila exam week ni datang. Say sorry to lappy cause dah tak boleh nak belai dia everyday and buku pulakk bangga cause hari hari aku jenguk diaa. Alahai, malas malas malas. Ok, dah dah dah. ku baru je leas habes facing 6 paper, so tinggal lagi 11 paper lagi aku nak kene ambil lepas ni. Mak aiii, 11? Whats? Ya Allah, hope kau boleh jawab nanti nad kau permudahkanlah segala urusanku nanti. Amin ;) Ok, setakat ni Seni, Pjk, Bm 1 & 2, Agama A dalam tangan. And wish me luck in others subjeck ok. Hari ni mood kau nak bace buku tak de, so aku prefer nak bukak laptop lepaskan rinduuu. And aku nak jengok blog murah ni. Jadik, lepas ni mungkin aku dah tak bukak bukak dah laptop ni, cause school hlidays is come. Weh, aku nak jalan weh. Jalan. Ok, aku malas nak taip panjang panjang macam ular korek hidung, now aku nak korang pray untuk aku and wish me luck dalam exam nanti ok. Aku takot history :/ Dear history paper, please be nice to me ye? Iloveyouuuu :* Muah muah muah. Ceh, ok dah dah dah. Baboiiiii :D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana