Starship
Begins New Life :)
Friday 17 June 2011 • 01:23 • 0 comments

Assalamualaikum . hye jumpe lagi kite aite dekad blog . haha . soriaori tau blog yang lame tuu dah delete lhaa . haduy , kenape ? shhh ! takmahu bagi tahu maa . ade lha secretnyee . hahaha . eh , you all . sihat ? sudah lame ken tak dengar citer you alls . sokaysokay , dun mine lhaa . aku tahu korang mesti sihat sihat berlaka aite? hee . okay , cube bace balik hape entry dekad atas tuu ? "Begins New Life " . yeah , tulak topik yang akakn kite bualkan pade harii nii . haha . okay , sudah sudah . jangan mencarut lebih lebih . okay , now naddy mahu teruskan hidup naddy tapi dengan satu . naddy nak berubah . yar , naddy nak melupakan segale kesah silam pahit manis and whatever lha kejadahnyee . yang penting naddy nak lupekan kisah lamee . kisah yang suke buad naddy menangis , yang suke buad naddy kecewa malahan kesah yang suke buad hati naddy ase begitu sakitt . kejamnye ? kejam kah ? nope , naddy paham kenape bende semua nii terjadi . tapi , sokay lhaa . naddy paham kenape bende nii sumea berlaku . takde bende yang berlaku atas dunie nii untuk kebuukan malah tuhan akakn menguji manusia daripade sgala kesilapan yang telah kite lakuk . so , mulai arinii . naddy tak nak cepat putus ase . sentiase sabar mengharungi ape yang akak terjadi and sentiase berhati hatiii . okay , second pulak . naddy nak bagitahu yyang naddy sudah tidak mempercayai kawan kawan lagii . bak kate kaka naddy , takde sape lagii dah yang kite bole angap dalam dunia nii BFF . korang mesti pelik ken , dan konfirm mesti tertanye tanye . kenae yee ? cuz manusia memang tak bole percaye . kawan ? yar , memang susah zaman sekarang nak mencari kawan sejatii . ye , dulu memang lha bole berjanji mcm mcm , sampai kalau bole jangan berpisah lhaa . tapi sekarang memang susah dah nak cari kawan sejatii mcm dulu . hmm , okay . tutup pasal kehidupan baruu . now , naddy nak korang sokong and doakan naddy supaye dapat jalani hidup baru nii dgn baik . hope sesangat . okay lhaa . kite citer pasal rezult and sekolah .now sekolah anddy okay . sume okay . sudah mile terkenal di sekolah . haha . *PERASAN . alah , bukan selalu pon . sekali sekala jee . then , sudah mula kenal dengan pelajar pelajar disituu . senang citer best lha ken . hee , pasal masalah kolah . sumenye baik , takde masalah pon . oka rezult ? teka uh naddy dapat bape ? hee . yela , naddy jujur nii . naddy dapat no3 and gred 6A5B1C . C ? what ? hahaha . cacat ketas perikse aku . tibe tibe bole lak terselit c ken ? kalau tak dpt aku anugrah intar cemerlang . haha . dah buhsan dah amik anugrah cemerlang . nak pintar cemerlang jugak . hee . semestinye C tuu adalah bahase arab . yar , bahase yang aku pelajarii . mcm mane bole down nii ? dulu pekse dpt 76% asal lha jatuh dapat 54%  . haish , tak bole jadinii . kene usaha lebih . aku spoil waktu buad karangan die lhaa . lari tajuk beb , hahaha . btw , yang lains A's . hahaha . sokay , papa aku dah janji lau aku dapat A's die nak belikan aku IPAD . tapi tak tahu lagii bile , alah . konfirm aku dapat punye lhaa . sebab papa aku dah janji . haish , tak kesah lha bile janji dapat . hahahaha . okay , lhaa . sudah penat tangan aku menaip . now , mahu rehad rehad sajee . nesxt time , aku taip lagi citer yang best best untuk korg semua okay . bye-II . 

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana