Starship
Sabar :')
Friday 29 July 2011 • 09:19 • 0 comments

Masalah kalau boleh setiap hari nak ade kan?
Taktahuu kenape.
Tapi nak buat macam mane kalau itu sudah memang lumrah kehidupan seorang manusia.
Btw, memang tak pernah terlepas oleh semua manusia akan ujuian dariNya,
So, banyak ken lah bersabar.
Kite hanye mampu merancang yang menetukan segala-galanye die.
Herm, today mood aku hilang macam tuh je.
Hanye sebab die.
Sebab tidak bertanggungjawabnye die.
Entah laah.
Semenjak nii ade je tak kene antare aku dgn die.
Entah sampai bile maslah ini nak selsai.
Rse macam nak bunuh diri je.
Tapi aku tahu, manusia takkan boleh lari dari masalah.
Tapi aku tahu, ade pengajaran atas setiap ape yang berlakuuu.
Now, aku cube berlajar eti sebuah kehidupan ini.
Walaupon pahit tapi aku tahu dunia ini sangat adil.
Manusia aje yang tak pernah adil pade diri dia sendiri.
Patutnye dari dulu lagi aku fikir tentang semua niii.
Bukan aku anggap kehiduapn ini hanye satu permainan.
Mungkin aku salah, tapi aku tahuuuu.
Tuhan itu maha Adil.
Die memahami setiap ape yang ade dlm hati hambe-hambenye.







 Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana