Starship
Three Day Story :D
Sunday 31 July 2011 • 06:49 • 0 comments

Asaaalamualaikum.

Hye korang. Cuti kali nih bagi aku amat lah BEST.
Even aku ade masalah yang teramat lahh besar.
Tapi aku anggap semua itu hanye ujian and dugaan untuk aku hidup atas muka bumi yang sempurne ini.
Okay, aku malas nak citer ape masalah aku.
Just aku mahu shere cerite cerite bahagia cuti akuuuu.

29-7-2011
Pagi aku datang sekolaaah.
Tadarus al-quran dan terus masuk ke kelasss.
Waktu tuuu dah lah happy semacam.
Cause waktu tuu tengah badmood dengan Ainun and Faizah pasal semalam.
Pasal semalam tu adelah a big problems.
So, you all tak boleh nak busybody sngt.
Then, study macam biase even waktu tuhh dieorang tengah bertumgkus lumus memujuk aku.
Sorii kawan aku tak layan korang.
Bukan taknak but aku rase perlu bersendirian.
Then, rehaaaat.
Baru dieorang bersemuka dengan akuuu.
Actually mase tuh menangis ken.
Sebab tak tahu laaah.
Korang tak boleh taaaahu.
Dieorang pujuk .
Ballik dapat tahu something yang menyirapken dan die orang pertame aku aim.
Siap lah kaaaaau.
Balik nangis lagi dan terus menangisssss.
Takpeeee,*hari ini mungkin hari aku,esok aku tahu hari engkau.
Balik tuh terus menjerittttt.
Mandi dan terus tidurrr.
Cause tak boleh nak bendung lagi daaaaah.
Masalah yang terlampau buat aku tension.
Fist time rase macam tuh.

30-7-2011
Papa and mama tahu. 
Dieorang dah merancang nak gembirekan aku balikk.
So, semalam pergi shopping dekat Melaka.
Wah! Memang happy giler bapak laaah.
Tengs too my family.
ILOVEYOUALLS.
I got whatever i want.
Likes watch style vintage.
Belt.
Skinny trousers,
T-shirts and dress.
Happy laaaaah.
Dieorang betol betol dah bagi semangat dekat aku untuk teruskan kehidupan ini.
Lepas shopping balik rumaaaah,
Rase tenang jeeeeee,


31-7-2011
Alahaaaaaai -.-
Hari paling tenaaaaang.
But, shocked tibe tibe kekasih lame datang bertaut.
Amboi ayat
Pelik, mak die yang chat dengan aaakuuuu.
Adakah mak die masih mengharapken akuuu?
No man!
HAHAHAHAHAHA.
entaaaaaah.
Sabar, aku tengah chat dengan mak die nihhhhh.
Nanti if ade papeeeee, aku rojer roeeeeer.
Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana