Starship
Wajah Baruuuuu :)
Saturday 23 July 2011 • 02:50 • 0 comments

Assalamualaikum.

Okay, hati senang jiwa pon happy. 
Tengok wajah baru blog sayeeeeeeeeee.
Sure saye cakap memang penat saye menghiasi blog niiiii.
Rase kecewe and putus aseeeeeeee pon ade.
But saye still tabah kan hatiiiiiiiii nak tengok blog saye berwajah baruuuuuuu.
HAHAHA.

Saye tahu belog saye tak secantik macam blog awak,
But I know my blog can be more pretier than you blog.
HAHAHA.

Okay korang. Ariniiiii aku tak delahhh nak sihat sangat.
Perut tak berape nak okay.
Asyik meragam jeeeee.
So,aku mengunakan mase yang ade dgn rest while edit ini belooooog.
Mula mula rase macam belog niii uuk sangat.
But after sumenye dah selesai baru aku puassssss hatiiii.
HAHAHA

Alhamdulilaaaaah.
Okay, now aku dah malas nak edit-edit beloggg.
Tunggu aku betol betol takde keje baru aku edit ini belogggg okay.

Okay, semalam punye story.
Pagi-pagi aku dastang sekolah tengok langit sangat menakutkan.
Gelap bagi petanda nak hujan.
Dalam hati ade rase takot and risau.
So,berdoa banyak-banyak takde bende buruk akan berlakuuuu.

Then,sepatutnye setiap pagi jumaat ade bacaan yassin dekat perhimpunan.
Disebabkan cuace yang tidak mengizinkan.
Cikgu batalkan bacaan yassin pade pagi tuhhh.
Ati stii rase takot and entah laaaahhh.
Macam-macam difikirkan.

Then sampai kelasss,tengok cuace dekat tingkap still gelap.
Guruh takde,kilat takdeee.
Tapi angin yang kuatttt.
Kuat sangat.

Then,tibe-tibe secare serta merta hujan turun dengan lebat dibawa oleh angin.
Aduh,takottnyeeeee.
Cepat-cepat tutup kelas tingkap cause mercik air masuk dlm kelas but gaduh dengan nad,
die tak bagi tutup tingkap.
Naseb laaaah aku lawan je dieeee.
Then aku tutup. sejuk sangat wehhhh-..-

Then, cikgu masuk berlajar lahhh sampai rehat.
Aku sungguh tekun gielr berlajar sampai tak sedar hujan dah reda and awan dah kembali cerah.
Dalam hati berdoa dan bersyukur.
Alhamdulilah Tuhan tiade ape-ape yang berlakuuuuu.

Then rehatttt.
Aku tak turun pergi kantin.
Malaaaaaaaaaaaaas.
Hanye tempah makanan dekat Nad.
Die pergi belikannnnnnnnnnn.
Aku lepak dengan Ainun And Ziehah dekat belakang.

Best lahhhh lepak dgn dieorang.
Sambil lepak kiteorang berlajar sains and Math.
Best laaaaahh.

Then baliiiiiiiiiiiiiiiiiiik.
Waktuu balik kene marah dengan ayah.
Sebab kuar lambat.
But pekak ken jelaaa telingaaa.
Bukan nak buatayah marah.
Tak tahu ayah dah datanggggg.

Sampai rumah makaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
#LAPAR.
hehehehe,sedap wokk lauk hari niiiii.
then makaaaaan.
Mandddddi.
Relaksssss.
Then tidurrrrrrrrrrrrrrr.

Heheheehe korang.Aku ade keje nak buattt niiihh.
Papa ajak keluar gi tanjung weh -..-
Jogging and do some exersice.
Saye tahu saye dah gemok sekarang.
So what?
HAHAHA

Okay,byebyeeeeeeee
Iloveyoushahrul.


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana