Starship
Aku Rindu dia :)
Thursday 11 August 2011 • 07:46 • 0 comments

Assalamualaikum.

Hye korang. Ape macam hari ini? Masuk hari ini sudah 11 hari kite berpuase. 
Amacam penuh atau tidak? Ade ponteng ea? 
Takpe. Nanti ganti lah yee puase tuh.
Okay, tengok entry kat atas tuh rase macam ape je.
Dari tadi asik duduk tak tentu arah. Apasal lah sehh.
Rase macam ade je bende yang tak kene. Agak agaknye ape ye.
Herm? Aku Rindu Dia?
Sape hah die tuh? Siape?
Aku tak tahu lah kenape mesti aku rinduken dieeee.
Kenape? Lagipon aku dengan die bukan ade ape ape pon.
Tapi, rindu nii still nak datang.
Eh, pergi lah jauh jauh. Jangan ganggu akuuu. Aku tertekan dengan keadaan macam niii.
Tapi kenape mesti hadir rase rindu nii? Setiap hari aku tunggu die online mukabuku dieeee.
Aku rase happy bile die chat dengan akuuu. Konfirm.
Aku memang minat giler dekat dieee.
Rase menyesal pulak tak terima die waktu die mintak kapel ken.
Sokay laaaah. Sabar banyak banyak.
Nak buat macam maneeeee.
Mungkin satu hari nanti aku dengan die akan berjumpeeee.
Aku berharap sangat sangattttttttttttttttttttt.

Okay laaah korang, aku nak tidur laaaaah.
Esok nak sekolaaaah. So, aku harap korang bahagie ye disamping orang tercinteee.
Okbai.

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana