Starship
Hari Ini :)
Sunday 14 August 2011 • 06:47 • 0 comments

Assalamualaikum.

Salam. Hye korang, Macam mane hari ni? Okay tak? Ade tak sape sape yang cube ponteng puase untuk hari ini? Aduh, kawan kawan. Dah besar laaah. Tak malu lagi kah mahu cuti cuti niii. Melainkan kalau ade sebab sebab yang harus dibatalkan puasenye. Hope, korang dpaat puase penoh ya. Okay, terpandang pade entry yang tersergam Indah tuh. Kalau bace macam meriah je rase yeee. Hari ini? Ape yang ade kene mengene dengan hari ini? Best ye? Herm, boleh lah jugak dikatekan best. Okay, tadi petang. Ehh, salah. Tadi tengah hari aku dengan cousin aku pergi shopping untuk hari Raye nii. First location. aku pergi dekat Sakan dulu. Beli something yang teramat lah penting untuk aku dan keluarge aku. #Yeee, aku tahu aku tak kaye macam kau, tapi ade aku kesah sangt ke? Okay, then aku pergi pulak keluarken duit di depan Wetex tuh. Amboi, bulan bulan puase macam nie, ramai jugak ekk orang datang bandar. Buat ape ye? Shopping raye lah bengap. # hehe, sorry. Okay, pastuh engat ken nak singgah wetex tapi ade sebab yang tak dapat dielakkan terpakse lah singgah astaka je. Sokay, dekat astaka wa borong habes laaah. Beli macam macam untuk adik gua. Really, wa belikan die seluar, baju untuk raye nie. Pasti, wa nak die senang :) Then, aku pergi pula Hoover untuk cariken kasut adik aku. Yesm akhirnye dapat jugak die beli kasut kesayangan die tuh yeee. Hehhee, okay laaaah. Asyik nak cakap je panjang pajang. Bukan ade sape sape pon yang nak bace, Tapi kalau adey ang bace tuh alhamdulilah. Terima Kasih banyak banyak laaah, yeee. Herm, takan takde pic? Ade, jup biar aku upload dulu yeee. Korang mesti tak sabar ken nak tengok muke Ugly aku nieh. Jup aku bagi yeeeeee.



Mate pandang sape lah tuh ye?












Tayang gigi? Takpe kau tahu gigi aku putih :|





Puas dah tengok pic aku? Buruk ken? HAHA. Kau pikir aku kesah sangat lah ken. Pergi M. Okbai.




The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana