Starship
Malam Yang Menyedihkan.
Saturday 13 August 2011 • 10:10 • 0 comments

Assalamualaikum.

Hye korang. Macam mane ari ni? Okay? Okay, jujur hari ini aku paling tak okay. Kenape tuh? Jangan tanye sangat boleh. Aku takde mood nak citer panjang panjang nie. Aku memang takde mood nak tulis panjang panjang. Sekarang, hanye yang aku fikir aku nak menangis je. But, aku tak tahu aku boleh ngadu dekat sape. Okay, semuanye berubah sebab die. Sape die? Die, die lah yang buat mood aku malam nie macam ape. Die lah yang buat mood aku spoil, hancur, musnah. Sebab perangai die yang macam kebudak budakkan. Sebab die laaah aku benci dengan lelaki. Aku tak tahu kenape. Aku memang benci betol dengan lelaki macam tuh. Ya Allah, kenape berat sangat ujian yang kau beri ken dekat aku. Aku tak sanggup nak tanggung nye laaagi. Okay, aku bengang dengan die. Aku cakap baik baik die nak tengking tengking aku. Ehh, macam die pulak yang lahirkan aku. Eh,  aku tak tahu lah kenape aku terlampau hormat sangat ken dekat die tuh. Entah laaah, Orang cakap kalau sayang sanggup buat ape ape je ken. Bagus lah tuh. Kau ikot sayang ksu, sampai diri kau kene piak dengan die pon kau still terima die laggggi. Eh, cukup lah aku memang dah tak tahan dengan perangai die tuh. Yang suke fikir buka bukan pasal aku, yang suke tuduh aku bukan bukan. Fine, sampai aku Wall dengan laki lain pon die nak hangin. Oi, laki tuh cume kawan aku ajelaaah, ape pasal kolot sangat. Sampai tuduh aku ramai jantan lain. Agak ah weh. Aku dengan laki tuh pon tak pernah jumpe, kenal pon dekat FB je. Macam ape je weh nak fikir bukan bukan pasal aku. Btw, die tuh pon dah ade makwe laaaaah. Aku pon tak nak lah kapel kapel nie. Buang mase aku jeee. And aku menyesal kau tahu kawan and kenal kau. Rase macam aku kenal dengan makhluk asing. Rase macam kenal dengan orang yang tak pernah ade hati perut. Bagus sangat lah ken perangai kau tuh. Okay, simpan lah baik baik perangai kau tuh yang dah buat orang muak dengan kau. Now, aku malas nak layan laki lagi terutame kali macam kaw dan kaw. Pergi M laaaaah. Kau fikir laaah ape yang kau nak fikir and kau buat ape yang kau nak buat. Sekarang, takde sape boleh halang kau lagi ken, dah tuh yang kau nak. Just Go On. Jangan carik aku lagi, and so what ever. Aku dah menyampah dengan kau. Okbai.







The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana