Starship
Jiwa Tenang, Hati Senang XD
Wednesday 17 August 2011 • 01:34 • 0 comments

#Aceceh, Gilaaa wootwoot. Tengok entry dah tahu ken? Penulis blog nie tengah senang hati. Apelah bende kejadahnye yang die tengah senang hati tuuuu. Korang tahu tak? Tahu? Takkan. So, shut up please! Haha. Okay, if nak tahu ape yang menyebabkan owner blog nie tersenyum panjang sepanjang hari, jom bace ape yang die nak bebel ken nie. Kalau taknak, boleh belah laaaah XD

Okay, meh meh. I nak cerita niii. Okay, actually, semalam post kite Sense Worry and Fear aite? Act, semalam Nad ade dapat satu Berite yang agak mengejutkan Nad sendiri. Beritanye ialah, Nad kene buat Bicara Buku dekat depan Perhimpunan. Ouhmygod~ Sumpah Nad memang tak suka bab bab nad kene market nie. Buat malu weh -.- Nad memang taksuka Betol kalau bab bab yang kene memakse nad untuk diri dihadapan khalayak ramai. Even ramai orang cakap, tokseh tokseh malu malu. Kite perlu rase bangga maaa. Bangga bangga jugak, tapi sape je takmalu weh diri dekat tengah tengah perhimpunan tuh Then dipakse bercerite. Weh, aku relaa kene marah dari Diri kat depan. Konfirm,Aku maluuuu.

So, disebabkan bende nie lah semalaman aku tak boleh tidur malam. Aku makan macam nak taknak je. Aku tidur aje. Sebab aku cube untuk melupakan bende nie buat sementara waktunye. Then, kalau aku bangun je dari tidur, konfirm bende alah nie lah yang akan aku ingat pertame kali. Aku memang tak suke betol. Duduk sini termenung, Duduk sane terbayang. Tak tenteram lah choi. Then, Aku cube lah mintak penjelasan dari Kakak aku. So, die cakap, kalau kau taknak masuk pon cakap jela dengan cikgu. Cikgu mesti paham punye. Tapi disebabkan aku nie punye lah takot dengan cikgu tuh aku lebih rela nangis kat sekoalh then jumpe cikgu tuh. Aduh, gedik tak gedik aku ken? HAHA.

Tapi semuanye berubah setelah cikgu yang aku takot untuk berjumpe tuh pergi cari aku. First, aku cakap aku memang takot gilaa laah nak berdepan dengan cikgu tuh. Pergh! Aku fikir aku kene marah lah ken. Tapi andaian aku salah. Rupenye  cikgu nak cakap kat aku yang cikgu dah jumpepeganti aku untuk berbicare buku dihadapan. Aku punye gembirenye senyum sampai ke telinga. HAHA. Memang aku tak sangka gilaaa laaah. Alhamdulilah, Tuhan dengar jugak doa hambanye ini. Semalam aku asyik berdoa je kat Allah supaye lembutken hati cikgu yang aku nak jumpe tuh. Akhirnye, aku tak payah merayu rayu untuk cikgu lepaskan aku tapi cikgu sendiri yang lepaskan aku. Fuh! Selamat cek.

So, punyelah gembira hari ini. Aku ketawa lah sepuas puasnyee. Sampai tak ingat dunia. Masyallah. Hehe, saje untuk hilangkan tension. Hehe, dah. Tamat sudah cerite saye untuk hari ini. Sekalian,Terima kasih. #Ayat tak bleh skema lagi ka? :)


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana