Starship
Pintu Hati Diketuk :)
Wednesday 17 August 2011 • 07:42 • 0 comments

Hye korang, Ape macam? Okay kah? HAHA. Okay, Hari ini aku terlebih teramat lah okay. First, Pasal citer yang aku cakap tuh. Citer ape? Kau nie ekh, Penat je aku buat post kau tak bace. Haduy, pasal citer yang aku terlepas untuk bace Bicare Buku tuh. Selamat weh. Then yang kedua ni pulak, Pintu Hati Aku dah diketuk oleh ..... Oleh sape cek? HAHA. Oleh Farhan :) Yee, Budak nie lain gilaa wooo. Dia sungguh romantik. Taktahu lah kenape. Dalam banyak banyak laki yang cube pikat aku, aku tergerak untuk kawan dengan die sorang je. IDK lahhh. Tapi bile dah kenal die rase macam Entahlaaah. Such a Freak -.- Ahaha, Btw, ILOVEYOU Farhan :)

Okay okay, Aku malas je nak tulis panjang panjang nie. Korang mesti tak sabar sabar ken nak tengok sape lah orang yang dah berjaye sangat ambil hati aku niii. Kejap lah yeee. Kejap.
#Cehhhh, Tak boleh lah pulak nak upload pic die nihh. Internet lempem lah siak. Sokay laaaaah. Nanti esok aku try lagiii. Sokay lah kawan, esok aku kasik tengok gambar die naaaah. 

Okay, aku pon rase macam dah takde ape ape lagi nak cakap. Just nak cakap sikit je "Farhan, Tengs dah ubah segala galanye dalam hidup saya. Tak sangka saya akan jumpa dengan orang yang saya rasa lain dari yang lain ni. Hope awak boleh buat hidup saya bahagia. Amin~ " ILOVEYOUMORETHANWORDS :)

Okay, bye korang. Goodnight And sweetdreams.




The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana