Starship
Please, Forgive me :'(
Friday 23 September 2011 • 02:34 • 0 comments

Assalamualaikum and Selamat Sejahtere guys. Ok, mood aku hari ni tak baik. Bukan aku cakap hari ni aku \marah/ atau \kejam/ tapi mood aku hari ni aku \sedih/ Maafkan aku sayang, aku tak terniat pun nak buat kau menangis untuk malam yang kelmarin. Sungguh, malam tuh aku betul betul penat sampai aku tak sedar yang kau ada text aku. Im so sorry biyy. Aku bukan terniat pun nak tinggalkan kau, sungguh aku takda niat sampai macam tuh pon. Aku \penat/ je. Aku taktahu kenape semmenjak dua ni mood aku betul betul \berubah/ Aku sendiri pon tak faham kenape. So, aku mintak maaf sangat sangat. Aku cume perlukan masa untuk rehat and tenangkan fikiran aku. Aku harap kau faham and please maafkan aku. Aku tahu aku \salah/ To abang : Abang, adik mintak maaf sangat sangat. Adik bukan marah abang, terasa dengan abang pun tak. Adik cuma tak faham. Tak faham dengan apa yang dah berlaku sekarang nii. Adik pening, kenapa mesti ada orang cemburu dengan kita? Kenapa masih ada ornagy ang tak boleh duduk senang pasal kita? Adik masih terfikir and cuba berfikir kenapa? Adik Harap abang Faham. Adik mintak maaf sangat sangat. Abang, adik harap abang dapat abaikan apa yang dieorang cakap. Adik harap abang dapat pedulikan apa yang orang nak cakap. Kita tahu apa yang kita buat abang. Yang pasti, kita tak buat die orang sakit hati pon kan. Adik harap abang paham. Oklah :) Byee.

Ya Allah, bantulah aku. Sesungguhnya aku lah hambamu yang lemah. Sentiasa memerlukan pertolongan darimu Ya Allah. Kau tabahkan lah hati hambamu ini. Kau berikanlah semangat pada aku. Hanya padamu sahaja aku berserah, berlindung serta aku redha dengan apa yang kau telah hadirkan. Ya Allah, aku sedia menghadapi apa segala cabaran yang telah kau berikan kepadaku. Amin :)

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana