Starship
Aku Sakit :'(
Friday 7 October 2011 • 05:15 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum guys. Ok, mood tak berape nak baik. Yaa, really tak tahu kenapa. Dari bangun tidur tadi sampai lah sekarang. Ada aje bende yang takkena. Tak paham betul. Ok, pagi tadi datang sekolah, sekolah lapang je. Semua budak pmr cuti cause takde exam :3 Untung lah ken xD Then, hari ni ade kelas pulakk cari masalah dengan aku. Pagi pagi lagi dah buat taik. Kelas aku, aku ada hak nak duduk kat situ, ni pandai pandai pulakk cikgu suruh budak Form 4 naik kelas tuh. Menyirap kau tahuu. Sukahati akulah tuh kelas aku, aku tak cuti pon hari ni. Aku nak berlajar, nak berlajar. Aku pon tak paham lah semua ni. Then, aku pon pergi ahh jumpe guru kelas aku. Cet, boleh pulakk suruh duduk dekat lobi? Whats? Dah la panas, takda kipas. Arini memang annoying. Ya ALLAH, rasa macam nak mati aje. Tapi alhamdulilah, naseb baik ade kelas yang cuti, so aku dan kawan kawan aku tumpang lah kelas tuh. Bersepah :3 Cet, sengaja nak suruh aku keams kelas kau lah? Boleh belaaaaaaahhh :P Ok, then tadi tak habes habes kene nganjing dengan Hazim. Shiall lah :) Menyirap betul aku dengan mamat tuh. Geram betul aku ^^v Tadi mase balik, boleh pulakk dia duk pangil aku walhal bapak aku ade doo kat situu. Tak kaler pulakk aku ken. Memng tak tahu malu betul budak tuuuuu. Dah lah, aku mengantuk. Sekarang baru pukul 8.14 aku nak tidur. Aku really pening kepala. Okbai -.- Salam :)



The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana