Starship
Gembiranya Rasaaaaaa :)
Saturday 8 October 2011 • 07:20 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum and Hi readers. Ok, harini aku rasa gembira sangatt. Alhamdulilah, terima kasih Ya Allah, sebab kau dah turunkan pelangi untuk akuu. Selama ni aku sedih, tapi sekarang dah lain. Aku betul betul bersyukur. Ok, hari ni pagi pagi lagi aku dah text dengan biy aku cakap aku dengan dia tak boleh text buat selama 1 minggu. Cause minggu exam. Jadik, fone ayah pegang. Leceh -.- Tapi takpe lah, doakan aku dapat straight's A ok. Pagi tadi aku dah sibuk revision Science cause ari selasa nie aku ade test. Aku harap sangatt aku boleh dapat A. Then, aku rest kejap aku onl. Hekhek, tolong buatkan blog untuk Faka :) Yes, my new member. Tak kenal ke? Nanti nantilah aku kenalkan die dekatt korang ok. Then, makan. Har har har, kaka kau yang masak. Sedap? Boleh laaah. Janji boleh masuk perut kaaaan xD Petang tadi after habes pray, aku sambung stadi. KH pulaaak. Aku takutt nak jawab soalan KH. Ok, petang tuh adik, aku and akak aku treats family aku makan petang. Wah, bes sangattt. Treats family sendiri. Selalunya ayah je belanja, tapi harini aku pulakk belanja. Well :) Kenyaaaaang. Malam ni ribut kencang gilaaa. Takottt. Hope takde pape :/ Tadi Irfan balik. My only beloved lit brother. Omeyy  Aku sayang budak kecik tuh gilaaaa. Hekhek. Ok, now pukul 10.00 aku nak watching 'Asmara Pontianak K-Pop' Okbai :)

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana