Starship
Stay Tuned :D
Tuesday 15 November 2011 • 07:09 • 0 comments



Assalamualaikum and Hai buddies. Ok berpegang pada janji yang aku akan kembali menulis blog ni pada malamnye kan? Ok now aku tepati janji aku. Ok finish xD Aku tak sabar gilaa nak tunggu hari Jumaat niyy cause aku nak date dengan Midi :) Midi? Who? Tak kenal ea? Tak payah kenal lah ea? Ok ok ok. Degil juga korang ni tauu. Nanti aku kenal kan but not now (Y)

Pagi tadi aku rajin kau tahuuu. Well, aku tak bangga and aku taknak jadi bangga. Saje je act nak exersice badan dah gemuk -..- Ohsem :P How nak kurus ni? Tak payah makan nasi? Gilaa. Habes aku nak makan apa? Tak payah makan. Banyak cantik muka kauuuuu. Mama, papa help me! Nak kurus nak kurus :3

Kau tahu tak kaki aku lukaaa. Sakit! Argh! Sebab pakai kasut hand-made tu. Aku ingat mahal sedap je pakai tapi tetap sama macam kasut mashine. Aku tak sukaaa. Aku susah betul nak pakai kasut yang tutup penuh. Mesti kaki aku lukaaa. Haaaaa, mencik >.<

Im worried now cause my granny nampak macam tak berapa nak okay sejak ni. Almost 2 weeks selalu berjaga malam and asyik merungut panas badan. Aku taktahu nak buat apa and serahkan semua pada kuasa Allah. Hope she will get better soon. Amin :) Ily grandma.

Aku ada stalk satu effbi and aku nak cakap aku benci kau perempuan. Boleh tak kalau kau faham hati kawan kau and cuba jangan jadi tikam belakang? Boleh? Kau dulu nasihatkan orang bukan main last kau tegok kau juga yang buatt. Kau tahu kau macam sape? Macam Ketam! Kau tegur orang tapi diri kau sendiri yang senget -..- Aku tak suka kau. Get it?

Aku dah mula menyampah dengan cintan cintun ni. Kalau boleh aku nak divorce malam ni juga. Kau jangan tanya aku ni gilaa ke apa? Tapi yar reality aku benci kau tahuuuu. Aku tak minat dah wehh nak kasih sayeng sangatt ni -..- Buat rimas aku je. You just mess my life. Semak. Aku benci lah laki ngada ngada ni. Aku tumbuk patah gigi karang -.-

Aku tak paham kenapa orang sekarang minat Greyson Chance. Ohsem sangat ke mamat tuh? Poyo je aku tengok. Sorry -.- Aku tak fanatik langsung dengan mamat saleh ni semua. Include korea. Of course aku benci. Blah ahhh!

Aku kagum and bangga dengan Diana Amir. Aku nak ucap congrates cause dah buat aku benci dia dulu but now aku nak ucap thanks sebab dah buat aku minat kat kauuu punya dress up :P Cun wehh. Gilaa kau memang layak pakai tudung leeeee.

Aku tahu tak da sapa nak bace blog aku but who cares? Aku hanya nak bercerita and berkongsi apa yang aku rasa. Thats all. Kau bosan? Kau nampak [x] kat atas tu? Nampak. Ok fine, click there and Bai. Mwehehe :*

Ok sayang and all darla. Mata wa dah stim. Blog kata pergi katil kate marii. So then. Goodnignt and sweetdream. Sleepy tightly :) Peace no war (Y) Ily Hazmie #tadi kate menyampah :P

No vision and you perish; No ideal, and you're lost; Your heart must ever cherish Some faith at any cost. Some hope, some dream to cling to, Some rainbow in the sky, Some melody to sing to, Some service that is high.

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana