Starship
Single :D
Friday 18 November 2011 • 00:32 • 0 comments





Hai and hello guys. Ok tarik nafas turun. Tarik nafas dan turun. Im single :D Sorry cause excited ^^v. Dulu boleh lah kan nak nagis nangis macam tengok filem hindustan now sorry. Buat apa nangis untuk laki yang dah banyak tipu aku ni. Dah dah and dah. Aku malas nak cerita panjang panjang.

Aku pelik kenapa ye Indonesia ni dengki sangat dengan malaysia? Eh kauuu, suka suka hati aja kan nak sabotage negara akuuu. Kalau aku jadi PM dah lama aku halau warga indon dari Malaysia. Naseb baik aku bukan PM. Menyemak aje -..-

Nad : Nadiah, indon jahat kan masa lawan bola sepak hari tuh?
Aku : Yap, indon memang jahat. Kurang ajar and tak pernah ada adab :D
Nad : Sesuka hati dia je nak blengkish kaki orang. Indon tak guna.
Aku : Indon memang tak guna Nad. Kau tengok dekat sch kita budak indon tu. Lalu sebelah orang kerja nak langgar jek. Muheheeheheh

Padan muka kau indon :P Kalah lalalalala. Aku dah mula merepek -..- Aku ngaku aku benci dengan minah indon tu.

Aku kecewa bila dia buat aku macam tu. Tapi aku tak terkilan and tak sedih langsung cause airmata aku tak layak untuk laki yang penipu macam kauuu. Aku sayang nyawa aku lebih dari aku sayang kauuu. Allah sentiasa ade dengan akuuu. Aku bukan perempuan bodoh yang 24 hours nak nangis sebab benda yang bukan milik kita. Aku ada maruah and aku ada akal. Kau pergi M :D

RETARDED


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana