Starship
Hai 2012. Please be nice to me.
Saturday 31 December 2011 • 19:03 • 0 comments


Good Morning and hai all beloved readers. Hihi. Happy New Year guys. Hope 2012 will be the best year ever for me and for you all and more bless from Allah :) So guys, you all mesti dah ada azam baru kan? So, buang yang keruh dan ambil yang jernih. Tinggalkan all negative attitudes in 2011 and make the new ones for 2012.

Actually untuk tahun 2012 ni aku banyak gila azam berbanding dari tahun lepas. Tapi not all yang aku azam tu tercapai. Very disappointed. Ok so now aku harap 2012 semua azam aku akan tercapai. Some of my wish 2012 is

  1. Aku taknak tinggal solat and sentiasa mengingati ALLAH.
  2. Aku akan menghormati orang yang lebih tua daripada aku.
  3. Aku akan sentiasa menegakkan kebenaran atas diri aku sendiri even depan family aku yang lain.
  4. Aku nak belajar bersungguh sungguh untuk dapat 9A PMR and nak buat ayah aku bangga dengan aku.
  5. Aku nak buktikan dekat cikgu aku yang aku boleh berjaya.
  6. Aku akan berusaha untuk beli sesuatu benda tu use my own many tanpa bantuan orang lain.
  7. Aku nak jadi lebih independence untuk menghadapi sebarang cabaran *belajar dari awal.
  8. Mula untuk berjimat and menabung.
  9. Kurangkan hasad dengki dan iri hati and stop being in jealous.
  10. Couple and hope it will be the last longer relay.

Haha, banyak tak? Itu baru some not all. Hihi. Ok so i thoughts you all pun mesti lebih banyak dari i kan. So i harap you all dapat lah menrealisasikan azam you all untuk tahun ini. Pray for me and i will pray for you. Last but no least from me, goodluck in your life, goodluck in your exam, goodluck in your day and have a nice year with your loves. Ok, HAPPY NEW YEAR :)

For Hazim just my only sayang : Sorry if i have wrongdoings towards you. I am know that i am not a perfect girl for you. Sorry for all my mistakes. InsyAllah i will be more matchured in our relationship but now im so sorry cause can't reply your text because I am jugde by own feeling. I am so sorry. I love you until the last o my breath.



The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana