Starship
Happy Day Ever :D
Thursday 8 December 2011 • 07:43 • 0 comments


journal of a little poupéegirl

Hellololo guys. Lamenye iteww tuck hupdates belog ni kan? Alamak, awat aku dah jangkit dengan ayat rempits nii. Shuuu~ Ok dah jadi normal balik :3 Ok, hari ni aku happy gilaaa. Saye guna aku kau je ea? Okfine. Ibu aku ajak aku pergi cari barang sch :) Ok happy. Tak sabarnya nak naik sch. Bapak aku bagi rm500 sorang :) Oknice father. So, aku pun beli lah ape yang aku naaaak :3 Weheheheheh,

Firtsly kitorang pergi HOOVER duluu. over tak over aku pun ikot ler arah ibu aku tuuu. Ceh :D Dalam hati aku nak beli macam macam ni. Nak kasut putih satu and kasut hitam satuu. Nak converse satu and nak everlast satuuu. Chew~ Masuk je kedai terus pergi bahagian kasut sch kaaan. Alahai, ibu cantiknye kasut tuu. Nak boleh? try punyalah try takde saiz weeeeh :(
Tak cakap pulak kan mood mase tuh, ibu nak ibuuuu~ haha, ngade ngade je nak nagis kaaaan?
Last last, Alhamdulilaah ade pun. Bangganyaaaa :) So aku daapt converse satu, everlast satuuu. Thanks dad :D much over Rm100.

After dah sibuk carikasut semua tu aku pergi ler cari baju sch. Ok as you all known aku budak agama. So baju mesti laah kene ade kaff and tudung mesti labuh. And aku tahu bagi orang yang kelas agama mesti tak suka dengan keadaan yang macam tu. Ok include me and i admit it :3 So nak taknak ibu kene order lah jugak baju tu untuk aku kaaan. So aku punya ngade ngade satu baju rm80 :) Ngade ngadenye akuu. ibu ikutt jeee. Hihi naseb daapt kurangkaaaaan.

Lepas dah penat cari baju, so fikir nak cari baju kurung untuk wedding kak dayah nanti, Ibu cakap beli kat Melaka jela cause Melaka banyak chocie. So aku lagi ler bunga bunga kaaan :) Hahah, Melaka wait for mee. I come :D Aku pun dah penat shopping sakan hari ni, ayah ajak pekena ABC. Ohsem pergi tanjung lepak minum ABC :D gilaaa, memang masyukkkkk.

Habes semua dah settleee. Balikkkk. Yeah! Hari ni besttttt :) Suka sukaaa. Harap esok lagi best dari hari ini. Amin :D Penat aku menaip dan penat aku fikir ayat ayat masyukkk :D Aku nak tidurrr. Bye readers. Salam sayang :*

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana