Starship
Hope it was a best day ever but?
Saturday 10 December 2011 • 07:15 • 0 comments


Hai earthlings and peace for earth. Ok, hari ni 10 Muharam kan? Alhamdulilah. Malam ni semua orang sibuk hupdates pasal Gerhana Bulan <3 Aucccch, memey ahh. Ruginya kalau sesiapa yang terlepas tengok Gerhana Bulan nii. Nikmat dia lain macam. Tiba tiba je rase something tak kena dalam diri tadi bila tengok Gerhana Bulan ni. #Insaf. Ok itu mood bila tengok Gerhana Bulaan. Allah, besarnya ciptaanmuuu.

Pagi tadi ibu call.

Nadia nak tak ikot ibu pergi bukit gambir? Kita makan kat sana?

Mood masa tu macam malasnyaaaa buu! Taknak ikott. Rase tak sedap hati and semua laaaah. Hm, fikir fikir balik tapi kalau duk rumah pun takde orang kaaan. So nak taknak pergi jugak laah. Kat dalam kete diaan jee. Ibu tanye pun buat dengar tak dengar je. Kenapa mood hari ni? Padahal takde sorang pun cari masalah dengan aku. Semuanya macam biasa, tapi maybe sebab feeling aku rase tak sedap hati kott. Thats why emoo je tuuu.

Sampai je kat bukit gambir, pergi balik rumah kat sanaaa. Mengaku memang dah lame ugak kott tak jengok rumah ibuuu :) Haih, makin besar dah aku tengok rumah ibu aku nii. Asyik tambah jeee. Duduk 2 orang jugak, ape ahhh :P So, ibu pun tanye lagiiii.

Nadia kenape ni sayang? Bosan ea? Cakaplaah dengan ibuuu.
Aku- Takde pelaah ibuuu #sambil baring atas katil
Hm, ibu tahu Nadia ada sorokkan something dari ibu. Nvm, taknak ngaku kaaaan. Takpe, ibu nak pergi shopping ni. Nak ikot?
Aku- taknak :)

Masa tu tengok muka ibu macam, ibuuu sorry -.- Nadia takda niat pun. Sorry sangatt sangatt. So nak lembutkan hati ibu Nadia ikut je ape yang ibu cakap. So ibu bawak Nadia gi shopping. Bosan kau tahu asyik shopping jee. Nak taknak ikut jugak laah kan ibu kitee. Penat shopping.Dari sini kesitu, dari situ kestu lagi. Relaks relaks. Agak ibu aku ni memang kaki shopping ea? Biase ler orang duit banyak. Hihi

Dah penat, aku ajak ibu balik. Entah tiba tiba rasa happy pulak bila teman ibu pergi shopping. Dapat macam macam and memang ohsem gilaa lah kaan :3 Beli kasut lagi. Even kat rumah tu ada lagi kasut yang belum aku pakai. Ibu ibu sayangnye kau kat aku even aku hanya anak angkat kaau je :)

Malam tu ada pulak minah minah minah mane ntah. Tibe tibe mesej nak maki aku macam ayah aku dah bagi lesen je nak ajar aku hidup. Eh, sumpah aku tak sentuh gilaa hidup dia, dan dia berani berani je nak sentuh dunia aku dah kenapa? Nak cakap aku macam macam, macam aku ni manusia yang bodoh takda maruah pulak dalam dunia ni. First bace text tu macam nak naik pitam ok, ya Allah sesedap kurma dia je nak maki aku. Dengan nombor privatenye. Dengan tak boleh nak rep textnyaa. Memang macam asdfghkl* Ok, aku benci kau gilaa gilaa budaak. Jangan nak sibuk kacau hidup aku weh. Nak malukan aku macam diri kau takde maruah. Nak buruk buruk kan aku macam kau tu dah perfect sangatt. Aku dah cakap tapi kau degil jangan kacau hidup aku, tapi kau kacau jugaaak. Ok nvm kita tengok balasan dunia Allah bagi :)

Aku malas nak gaduh sebab aku jadi bodoh kalau aku gaduh dengan orang yang macam kaau. Nvm, dunia balas dunia. Allah is fair. Aku redha and aku taknak layan kaau. Jangan jage kain aku, kalau diri kau sendiri tak pakai kaaaain. Paham? Aku ada tangan ada kaki boleh atur hidup aku sendiri, kau jage aje tangan kaki kau sendiri.

Awak awak awak, tengok ni saya dah teremo sangaat dah ni. Ni semua sebab awok awok tahuuu. Hm bencinya ade kawan macam awokk niii. Dah ah awookk. Ingat je ape kite pesan. Kite boleh respect awokk tapi dengan care awokkk pun respect hidup kita jugaak. Okbai :)







The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana