Starship
Saturday 7 January 2012 • 04:20 • 0 comments


Hai guys. Hewhew, i miss you all so much. Haha. Nway i just came back from playing badminton with my cousin. Ohsem gilaa. Main pun depan rumah je. Hewhew. Cakap macam main dekat gelangang betul betul. Haha, actually tengah tunggu mase je ni. Mase ape? Oh okayy, my dad actually tengah prepare untuk buat gelanggan yang penuh untuk kitorang main badminton. So buat masa ni just main atas gelanggan tanpa net. Ohsem, bola bawah je kan? Menyirap gilaa. Nway, memang happy ahh. So itulah hobi aku setiap petang even sekolah dah start.

Ok, how studies? Good? Me, okayy. So far so good. Haha. Naik sekolah je dah pakai tudung labuh. Ohsem gila dah macam ustazah dah. Tapi nak buat macam mana untuk tahun akhir berada di sch tu aku kena lah ikut jugak kan apa yang cikgu suruh buat. Memang ohsem gilaa. And cakap jela semua terkejut bila aku pakai tudung macam telekung --' Tapi bukan hipokrit okayy. Aku ikhlas gilaa ni :) Yelaa, 2 years kena warning sebab kelas agama tapi pakai tudung pendek sape je yang tak marah. Now nak PMR, malas nak baut cikgu marah dah. Hewhew.

So tahun ni aku duduk betul betul strategik. Bawah kipas depan cikgu. Hewhew. Memang aku pelajar cemerlang ahh tahun ni kan? Hewhew. InsyAllah, pray for me guys. Hope it. Now aku tengah struggle untuk dapat straights A;s dalam PMR. Sape taknak kan? Semua nak. So doakan lah aku supaya aku dapat 9A :) Aku duduk sebelah bestfriends aku Echa and Ziha. Dorang pandai gila. Takut aku jadinyaaa :)

Kelas tahun ni pelajar lelaki memang sikit. Ohsem tambah dua orang je jadi lapan orang pelajar lelaki dalam kelas aku --' Aku rasa memang sikit gila. Haha. Well, aku rasa lelaki macam dah mula pupus. Ok kits mean kiamat sudah dekatt. Ya Allah, permudahkanlah segala urusan hambamu ini. Amin :) Start naik sekolah hari tu aku dah tak tegur pelajar lelaki dekat sekolah aku lagi, kelas aku pun tak. Aku sendiri pun tak tahu. Maybe kekok sikit kott sebab dah lame tak tegur. Hewhew, dorang pun sombong je dengan aku. Aku malas ahh nak layan --'

Second day school memang awesome gilaa lah kan. Yela, akuboleh pulak ter ter ter serempak dengan crush aku. Ohmaigee, aku memang malu gilaa. And tiba tiba mulut aku senyum sampai ke telinga. Ohsem, dia perasan. Malunya akuuu --' Comelnya dia rasa macam nak cubit cubit je :)

Hm, oklah guys. Aku malas nak type panjang panjang. Now nak pergi mandi. Haha, teruk betul tak mandi lagi kaaan :P I love you all. Salam.

Lots of love
xoxo Nana

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana