Starship
Ya Allah, aku rindu dia.
Monday 13 February 2012 • 00:29 • 0 comments


Sorry untuk post yang terlampau jiwang disini. Tapi aku mengakui memang aku terlampau ridnu kan dia. Muhammad Nasrullah, Maafkan saya kalau saya ada buat hati awak tersinggung atau terkeik hati untuk post saya kali ini. Sorry to say, saya bukan nak berlaku curang tapi saya nak awak tahu. Hati tak boleh tipu apa apa kan? Sejujurnya saya masih merindui Hazim. Cukuplah saya anggap dia hanya sebagai kawan saya even dia dah banyak kali luka kan hati saya. Saya tkda niat nak buat awak marah ke atau buat awak sedih, tapi saya tak berani nak jujur dengan awak pekara yang sebenar. Saya terpaksa menulis untuk megelakkan dari salah faham antara kita.

Bila saya jumpa dia kat sekolah saya rasa macam kenapa Allah cepat sangat tarik dia dari saya? Kenapa? Saya terlampau sayangkan dia. Tapi itu kan cinta dahulu. Cinta masa saya dengan dia dulu, tapi sekarang saya tahu. Saya dah takda hak nak ingat dia balik, rindu dia balik, sayagkan dia balik. Sedangkan dia sudah menjadi hak milik orang lain. Dan saya pun dah jadi hak milik awak Nasrullah. Maafkan saya atas segala galanya. Kadang kadang kita perlu meluahkan. Saya tak sanggup nak tanggung rindu saya beli saya jumpa dia.

Ye saya mengaku yang saya selalu menangis sebab dia xD Saya selalu menangis bila ingat kan dia. Ingat kan janji janji dia pada saya. Ingatkan cara dia layan saya macam mana. Saya terlampau rindukan semua tu. Masam tu dia lah yang saye anggap paling special dalam hidup saya. Ya Allah kenapa semua ni mesti berlaku? Kenapa ye? :'(

Muhammad Nasrullah sayang, saya betul betul mintak maaf kalau saya dah buat awak sedih, kecil hati, tersinggung tapi itu lah luahan hati saya pada waktu sekarang ni. Saya ikhlas dengan awak. Saya cuma perlukan masa untuk lupakan dia. Saya bukan manusia yang cepat lupakan seseorang. Maafkan saya. Saya terima cinta awak and saya harap agar Allah merestui segala galanya. Thanks dah jage saya selama ni. Thansk dah banyak nasihatkan saya dalam hubungan yang bila bila je boleh berkecai. Thanks dah yakinkan saya dengan jodoh Allah and thanks sangat sangat sebab dah jadikan saya seorang yang matang.

Saya bersyukur sangat sebab Allah hadirkan awak untuk saya. Saya harap agar awak paham saya. Saya tahu saya tak sesempurna macam mana yang awak minta, tapi awak selalu cakap ' Kalau hati saya ikhlas cintakan awak, awak pun ikhlas cintakan saya kan? ' Thanks Nasrullah. Saya tersentuh. Terima Kasih sebab sanggup tunggu saya. Saya bersyukur sangat sangat even saya selalu tuduh awak tipu saya. Hehe, Saya takut. Sebab tu saya cakap awak macam tu. Maafkan saya yeee? :D

Hazim, saya harap awak sihat. Saya doakan awak semoga awak berjaya dengan dunia awak and saya harap masa depan awak nanti cerah. Saya akan selalu mendoakan awak bahagia. Saya tk tahu kenapa saya betul betul susah nak lupakan awak, saya betul betul tk tahu kenapa. Saya hrap awak daapt jaga diri awak baik baik. Thanks sebab selama ni dah banyak tolong saya. Sayan bersyukur sebab Allah hadirkan awak untuk saya. Thanks ye :)

Ya Allah, kau ampunkan lah segala gala dosa hambamu ini. Kau ampunkanlah segala dosa dosa kawan kawanku. Amin~ Allah, aku bersyukur atas segala apa yang telah engkau hadirkan dan aku beserah atas apa yang aku miliki dan yang telah tertulis untukku. Alhamdulilah~ Syukran ya Allah :)

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana