Starship
Cikgu Maria Gray Micheal :'D
Thursday 25 August 2011 • 02:44 • 0 comments

Assalamualaikum and Selamat Petang Dunia. Hye korang, macam mane hari ni? Sihat? Sudah 25 hari kite berpuasa. Tinggal lagi 4 hari lagi je nak raye :) Hope korang dapat sabar kayy. HAHA, btw aku dah Bebas and dah raya xD Paham paham jela kayy.

Tengok Entry dekat atas tuh. Macam best je ken kali nie Aku nak cerita. Okay, nie citer pasal cikgu pratikal kat sekolah aku. Cikgu nie baik. Lemah lembut je. Sopan santun. Aku sayang cikgu nie sangat sangat. Okay, name die Maria Gray Micheal. Sedap ken name tuh? Macam name orang melayuu. Yang pasti, die memang cantik lah.

Okay, cikgu nie berumur 23 Tahun. Merupakan, cikgu Sejarah dalam kelas aku. Esok, merupakan hari terakhir die mengajar aku. Alah, sedihnye. Lepas nie dah takde lagi dah orang yang nak dengar segala luahan cerita aku. Dah takde orang nak bagi aku gula gula time aku stress. Dah takde orang nak hiburkan hati aku time aku nangis :') Lepas nie semua dah takda dah. Aku dengan cikgu nie rapat secara tiba tiba. Aku pon taktahu kenape tiba tiba aku terlampau menyayangi cikgu nie. Insyallah cikgu, saye akan bagi Cikgu A dalam Sejarah.

Thanks cikgu sebab selama nie cikgu memahami hati anak murid cikgu ni. Cikgu paham jiwa remaja kiteorang. Even kiteorang selalu nganjeng cikgu tapi kiteornag tahu cikgu sayang kiteorang. Cikgu jangan risau, saye tetap akan paham ape yang cikgu ajar although cikgu cakap cepat macam mane pon. Saye tetap paham. And saye cube untuk buat yang terbaik pada waktu presentation cikgu tuh. Alhamdulilah, akhirnye cikgu Dapat A jugak kan. Saya bersyukur sangat sangat cikgu.

Cikgu, terima kasih sekalai lagi sebab dah banyak ajar saye tentang pahit, suka, duka kehidupan ni. Mula mula memang lah saya tak suka. Tapi lame lame baru saye sedar, dunia nie bukan tempat untuk kite berhibur malah tempat untuk kite sentiase mengingatinye. T erima kasih cikgu, sebab cikgu dah banyak korban kan mase untuk saye. Cikgu tak pernah mengelun ataupon marah ken? Sumpah, saye betul betul respect kat cikgu. Cikgu, bila cikgu dah balik U cikgu, jangan lupa kite tau. Kite sayang cikgu sangat sangat :)

Muaaaaah :* Please cikgu, kita nak cikgu tahu. Kita terlampau sayangkan cikgu. Terima kasih sekali lagi. Maafkan kita kalau kita ade buad salah dengan cikgu. Maafkan kita kalau kita ade sakitkan hati cikgu. Mungkin tanpa disengajakan cikgu. Sya harap cikgu gembira. Thanks sebab sudi terima hadiah saye tuh cikgu. Even takdelah mahal sangat tapi saye tahu mesti cikgu ingat punye ken? Okay lah cikgu. Sampai sini saja. Hope cikgu bahagia. Amin~ \Nadya/


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana