Starship
Ketawa :')
Wednesday 24 August 2011 • 06:30 • 0 comments

Assalamualaikum budak. Err kurang sopan pulak yee. Assalamualaikum rakyat malaysia. Gebang pulak. Lantak laah. Hye korang, macam biasa sila jawab salam dulu kayy. Okay, hari ni aku gelak besar. Gelak gila gila XD Macam evil -..- Seram! Okay, aku cube untuk melupakan perkara yang boleh menjatuhkan aku. Btw, aku happy lah gila. Sangat :)

Okay, pagi pagi lagi kat sekoalh aku dah ketawa =D Aku suka gila pon aku taktahu lah kenapa. Then, pagi apgi lagi nma aku dah kena panggil untuk Penyampaian Angpau kepada Anak anak yatim. Alhamdulilah, belum raya aku dah dapat duit raya dah tau. Then, dalam kelas aku gelak lagi. Gelak cerita pasal status orang tuh -.- Yang macam budak budak #oldsch. Then, aku punye bersemangat ken bercerita pasal novel yang aku bace. Sumpah, gelak macam nak terkeluar anak tekak. Harini aku tak belajar sangat. Belajar hanye tiga subj Then aku mintak balik awal :') Soory, aku tak sihat. Tapi susah sangat ken cikgu nak percaya. \idontcare/

Then, aku balik terus lepak dekat rumah. Aku cakap penat gila. Ngantuk lah weh -..- Aku terus tidur dan aku tertidur sampai terlepas solat Zuhur. Rase bersalah tapi taktahu nak buat macam mane. Then, aku bangun terus mandi and teruslah menunaikan solat Asar. Lepastuh, tempat pertama yang aku tuju Dapur XD Aku tengok ibu aku masak ape? Sedapnye makan mee goreng. Aku tahu aku tak kaya macam korang nak makan banyak banak nie. Adeakukesah. Lepas aku dah pergi dapur, duk bosan aku beriadah lah pulak. Pergi naik basikal round round satu rumah. Rumah aku tepi jalanraya besar, bukan taman. So, takda tempat lah nak main main ni.

Selepas aku dah dok busan main, aku amik lappy dok online lah ape lagi. Tapi tetap membosankan aku. Akutaktahulah kenape. Then aku online sampai lebam sampai lah dah berbuka. Wah, kenyang XD Takboleh nak makan dah. Mengah. Relaxind then baru pergi solat balik. Okay, lepas makan aku solat baru aku mengadap lappy balik. Online. BUHSAN.

#Cukup cukup aku rase dah jauh sangat aku mengarut and menyayah nie. Kau fikir aku kesah sangat lahken. Okbai. Nank buat bende lain pulak :)

Anyonyo, conel lah die gelak XD

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana