Starship
Started New Life :D
Tuesday 23 August 2011 • 00:23 • 0 comments

Assalamualaikum and Hell-o peeps. Ehh, jawab salam dulu boleh? HAHA. Macam tuh baru bagus :) Okay, tengok lah entry dekat atas tuh, tak habes habes ken. Asyik pasal Started New Life je ken. Padahal same je kott. Tapi kali ni mungkin bukan hanye sekadar berkata, malah i will proof it. Okay, saye akan buktikan yang saye pasti boleh buat yang terbaik. First, mencube untuk melupakan segala galanye. Second, mencube untuk menbenci kaum Adam dalam waktu persekolahan. Third, study sampai lebam untuk score PMR straights 9A's. I will proof it :)

Now, bukan kata kata, tapi aku akan buktikan laah. Cukuplah selame nie yang hanye berpure pure je ken. Mencube tapi macam hampeh. Ye, apelah aku nie ken. Janji kosong. Tapi sekarang dah tak dah. Cube untuk yang terbaik. Ubah diri menjadi yang terbaik. I need your guys support. Please please please. HAHA.

Okay, nak bagitahu nie. Dengarlaaah. Harituh ken ade exam ken? Okay, aku dah dapat semua result. Asal kau nak tahu ke? Sibuk laaah kau stalker. Okay aku bagitahu. Aku dapat 4A 5B. Okay, takde C. Alhamdulilah. Aku bersyukur gila gila lah XD Boleh lah lepas nie aku amik anugrah pengetua Pintar Cemerlang ken. Amin~ Okay, nak tahu tak score? Taknak? Ehh, biarlah aku yang nak bagitahu. Suka hati mak bapak akulaaaah.

  • Bahasa Malaysia- 73%
  • Bahasa English- 83%
  • Mathematisc- 94%
  • Science- 84%
  • Sejarah- 70%
  • Geografi- 74%
  • Bahasa Arab- 68%
  • Pendidikan Islam- 98%
  • Kemahiran Hidup- 74%
Okay, dah tahu ken? Sooo boleh senyap boleeeeh. Aku tahu aku tak pandai sangat macam korang, then? So? Kau fikir aku kesah sangat lah ken. Lantak laah nak cakap apeape pon. Btw, tengs kepade yang mendoakan kejayaaan aku. Amin~ Harap kau pon begitu. Nombor dalam kelas? Ahhh, aku sendiri pon taktahu lah weh :P Mungkin 2 kott. Awat dua? Bialah aku nak pilih nombor 2 sekalipon. Tak susah ken kau pon budak XD

Aku rase dah jauh sangat ken aku mengarut. Lantak laah. Post aku bukan post kau. Kau duk bace sudah laaah. Ayat kasar? Aku punye care sukahatilah ken. Kau diam. HAHA. Semalam tak datang sekolah, tak berape nak sihat. Attending Hospital. Sakit. Sakit ape? Tak sibuk lah kau. Semua kau nak tahu. Tahu gituh gituh boleh laaah. Then tadi datang sekolah but mintak balik awal. Sorry, aku betol betol rase tak sihat. Jangan tanye kenape? Boleh?

Okay, persiapan nak raye? Aku tengok blog orang semua dah post pasal raye. Aku je belum nie. Tak boleh jadi nii. Okay, baju amacam? Kain? Langsir? Seluar? Semua lah ngok? Macam mane? Dah siap belum? Aku, aku semuanye Belum. HAHA. Kau nie dok sibuk stalker hal orang tapi barang kau sendiri pon belum lagi. Ape dah -.- Alah, maklumlah takde mase lah mahu beli ape kejadah barang barang nie. Mungkin after friday nie kott baru pergi cari. Same ade naik KL atau Melaka. Herm, tengoklah duluyeeeee.

Okay, lah aku dah tak tahu nak bebelken ape lagi nie. Nnati korang tengok jela ape yang aku nak post lagi kay. Okbai :DDDDD



The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana