Starship
Selamat Hari Raya :D
Tuesday 30 August 2011 • 02:06 • 0 comments

Assalamualaikum. Hye guys, Today was a happy day. Act, hari ini merupakan hari paling gembira dalam sejarah. Yelaahh, hari nie hari raya beb :3 HAHA, Okay, sudah tentu ramai orang tengah gembirakan sekarang. Almaklum, semua nye tengah gembira bersame saudara mara ye. Ok, aku kat sini pon gembira alhamdulilah :)

Alhamdulilah, akhirnye aku dapat jugak berjumpa dengan ramadhan tambahan dapat jugak aku sambut syawal pada tahun ini. Allah terima kasih kerana masoh bagi aku peluang untuk meneruskan hidup ini. Amin~ Aku rase bersyukur sangat sangat. Tapi dalam kegembiraan ini ade jugak terselit rase sedih and rindu. Mak. Aku rindu mak aku. Genap dua tahun aku raya tanpa mak. Ya Allah, rasa macam ape. Sumpah, lain sangat takde mak. Kalau tak dulu mak mesti bising lau hari raya bangun lambat. Mesti mak penat penat nak siapkan ketupat untuk famili kan. Tapi now? Takde sape lagi nak ambik berat pasal kita :( Takpe, aku tahu mak aku ada dengan aku sekarang. Aku hanye mampu berdoa and berdoa semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Amin~

Pagi tadi aku bangun awal xD Tuh pon after kene marah dengan nenek aku. Act, today takde mood nak raya. Jujur ahh aku cakap, aku nak raya mane je. Aku dah memang stay dengan nenek. So, aku takde tempat nak beraya and berjalan. Rase macam membazir je beli baju lawa lawa nie. Herm, memang lain sangat lah raya tahun nie. Then, pagi pagi lagi dah kene sibuk buat keje. Hadui, malas malas malas. Aku tak suka betul. Act bukan aku malas ape, aku rindu mak. Thats why aku taknak sambut raya. Kalau boleh aku nak sambut raya nan mak aku :(

Then, semua sibuk sibuk nak bagi duit raya. Orang pertame aku salam Ayah aku. Aku sayang ayah aku. Aku cium dia. Aku pelok dia. Dia cium aku and dia peluk aku. Hampir menitis tapi aku tahan. Aku rindu mak. Tadi ayah bagi duit raya. RM50 :) Sayang ayah. Lepastuh, ajak ayah pergi kubur tengok kubur mak. Ayah cakap nanti dulu, sebab jalan nak kesana sibuk. So, aku takpergi lagi kubur mak aku.

Sepanjang hari aku kat sini, aku duduk je. Buhsan takde wat keje. Aku malas betul nak raya :| Dahlaaah, aku nak menangis je rase nie. Btw, selamat hari raya kayyy. Kepada sape sape yang mengenali diri nad nie. Nad nak mintka maaf lau ade buat salah. Tak sengaja or sengaja sakitkan hati ke ape ke kayyy. Nad tahu nad hamba yang banyak buat salah pade tuhan. Harap dimaafkan kayyy.

Bak kata Zaky : Tahun nie pakej. Raya sekali dengan merdeka. Mesti best.
Tadi texting dengan orang tersayang : Amirul Fitri 


Byeeeee :'D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana