Starship
Iloveyou Hazmie :)
Thursday 1 September 2011 • 23:38 • 0 comments

Assalamualaikum. Hye guys. Gembiranya aku hari ni. Bersemangan pulak nak update blog hari nie. Gembira sangat lah. Korang mesti pelik ken why lah aku nie gembira semacam. Haish -.- Jup agy aku citer why aku gembira semacam macam nie. Okay, first all. #aku nak lari tajuk dulu boleh? Aku nak tanye nie, duit raya dah berape wehh? Banyak? Mesti banyak kenn. Aku dapat RM300 :) Genap kott. Tahu nie sikit lah. Takpe, janji ade lah tuh. HAHA

Okay, then sekarang baru aku nak masuk tajuk. First, tengok entry atas tuh. #ILOVEYOU HAZMIE# Wah, rase macam tengah dilamun cinta ekk? Mungkin. Yelah, kawan. Act, aku memang tengah dilamun cinta dengan beby busyuk aku nie. Hazmie. Die nie manje aww. Manje giler. Geram kalau tengok die nie. Nakal sangat. Btw, kenal die pon dekat FB. Macam lagu Najwa latif tuh. Cinta Mukabuku. Huhu. Sepadan lah tuh.

Tapi kiteorang tak yakin kiteorang boleh jumpa. Cause mane taknye die duk Utara , aku duk Selatan. Jauh wehh. Gentle rindu gilaa. Tapi tak mustahil ken even kiteorang nie jauh tapi boleh kekal. Insyallah, kalau ada jodoh, kekal lah kite ken.

Hehe, dah lah. Takmau citer panjang panjang pasal bie nie. Kang ade orang jeles payah. Btw, iloveyoumorethanwords sayang. Okayyy. Byeee :'D


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana