Starship
2 Bulan 1/2
Sunday 4 September 2011 • 03:43 • 0 comments

Assalamualaikum. :\ Mood kurang baik. Korang macam mane? Entah, kenape aku ada mood nak update blog yee? Mungkin, blog nie merupakan tempat untuk aku meluahkan perasaan. Best jugak ada blog :D Yeah! #fakesmile. Okay, aku taktahu nak talk talk ape. Tapi dalam hati ini,tuhan je tahu apa yang aku rasakan sebenarnye.

Aku ririririririndddduuu die :/ Aku tak tipu kau. Swear! Aku taktahu kenapa. Baru satu hari aku dapat rasekan yang aku memang tak boleh hidup tanpa die. Aku terlampau rindukan die :') Tapi kenape? Aku taktahu nak buat ape lagi. Hidup aku kosong bila die takde. Malam tadi aku buat buat merajuk dengan die cause semalam hari terakhir aku boleh text die. Aku rindu cara die pujuk aku. Aku rindu cara die cakap dengan aku. Aku rindduuuuuuuu dia sangat sangat.

Malam tadi aku takde kedit. After die pujuk aku, dia hantar text kat aku. Tapi aku buat taktahu je. Dalam hati, Allah je yang tahuuu. Tiba tiba die call. Act, time tuh aku menangis. Aku taknak die pergi. Kalau boleh 24 jam aku nak ade dengan die. Ade dekat sisi die. Senyum depan die. Tapi, kenape bende nie berlaku kat aku? Malam tadi aku cakap dengan die aku nak demam. Badan aku panas. Aku batuk, selsema. Dia pujuk aku makan ubat. Dia sanggup habiskan kredit die untuk cakap dengan aku. Aku rindu die :'D

Lepas dah habis call, airmata aku jatuh. Aku nangis. Nangis sampai aku tertidur. Esok pagi, aku bangun. Aku terus tengok pic die. Aku baca text text yang lepas. Sweeet sangat. Aku rindu saat kite bersama. Lepas tuh aku mandi, aku still menangis. Menangis rindu kan die. Aku makan pun tak luak. Sikit je. Aku  takde mood langsung hari nie. Padahal, baru 1 hari je die tinggalkan aku. Macam mane kalau 2bulan1/2 aku taktahu ape akan jadi dekat aku.

Ya Allah, kau kuatkanlah semangat aku. Semoga aku kekal dengan dia. Amin~

Bie~ bie, jage diri leklok kay. iloveyoumorethanwords. Take care.

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana