Starship
Airmata jatuh lagi :'(
Monday 5 September 2011 • 00:54 • 0 comments

Aku nak menjerit. Puaskan? Puaskan? Kenape? Kenape? Sakit Hati. Bila tengok wall die. Ya Allah, die rase tak ape yangaku rasa? Die rasa tak? Kejammnye cinta nie. Aku sayang die. Aku Rindu die. Tapi die? Die rindu aku tak? Die sayang aku tak?

Ye, aku tahu aku takmacam die. Aku nakal. Aku degil. Aku ngada ngada ken. Yee, semua akuuu. Tapi aku tak boleh lupakan die. Aku sayang die sangat sangat. Setiap mase aku ingat die. Kat sekolah, rumah apatah lagi. Aku tak sanggup nak berjauhan dengan die. Aku tak sanggup. Tapi?

Aku rindu cinta die. Aku rindu semua tentang die. Ya Allah. Bie, saya masih tak boleh nak pejam untuk lupakan awak seketika. Setiap masa saye banyak asyik ingatkan awak. Pergi sekolah, balik sekolah. Saya masih ingat awak. Bie, saya tunggu awak. Setiap mase saye tunggu awak.

Even dekat sini ramai kacau saye. Tapi saye tetap setia dengan awak. Even kat sini ramai asyik pangil pangil, tapi saye tetap mahu awak. Awak selalu cakap saya satu satunye dalam hidup awak. Awak pon satu satunye dalam hidup saye bie. Bie, saye sayangkan awak :( Setiap kali saye bace mesej kite pasti sye menangis. Saye tak dapat tahan perasaan sedih tuh.

Saye selalu tidur lambat. Saye sakit. Saye selalu menanti awak dalam tidur saye. Kadang kadang 1 malam saye tak tidur, rimdukan awak. Saye ketawa? Semuanye FAKE awak. Hakikat, siang malam saye nangis. Saye tak sanggup hadapi semua nie. Kat sekolah, saye berlajar pandai pandai. Macam ape yang kita dah janji. Awak jugak ken? Masing masing nak capai cita cita ken. Saye berusaha untuk mase depan kite, saye taknak hidup kite susah. Saye buat semua nie sebab Allah. Saye tahu awak sayang saye.

Setiap Hari saye berdoa pada tuhan, semoga panjang kan umur saya agar saya dapat jumpe dengan awak satu hari nanti. Setiap malam saye bayangkan macam mane kalau saye mati dulu sebelum awak. Saye taktahu macam mane nak hadapi hidup nie tanpa awak. Saya sayang awak sangat sangat bie :') Saye cume nak satu je dari awak. Saye nak awak berjaya. Saya nak awak taat pade Allah. Saye nak awak bahagia. Saya nak awak bantu family awak. Saya sayangkan awak. Saya rela menderita kat sini, tapi saye tak rela bila orang yang saye sayang pergi. Saye tak rela bila ornag yang saye sayang susah. Saya tak rel bila ornag yang saye sayang nangis depan saye. Sayetak rela wakk.

Malam tadi saye ngadu kat ayah, saye sakit. Ayah cakap, nanti ayah nak bawak saye pergi hospital buat check up. Mungkin, kite tak dapat nak bersama. Saya menangis. Saya masih ingat awak. Kalau boleh  sebelum saye pergi izinkan saye jumpe awak dulu. Boleh? Tapi saye tahu kite jauh. Walaupon kite jauh, saya selalu berdoa semoga tuhan dekatkan saye dengan awak. Semoga saya dapat tengok sape pujaan hati saye. Saya rindu awak :)

Awakk, saya taknak awak nangis. Tapi saya cume nak awak tahu, awak segala galanye bagi saye. Sye masih perlukan awak untuk teman saye. Saye masih nak sayangkan awak. Awak jangan tinggalkan saye kay? Janji? Saya sayang awak :)



Gambar nie saya bagi untuk awak kaay. Awak ingat saye selalu. Saye sayang awak. Walau macam mane pon, saye masih perlukan awak. Doakan saye yeeee. Bye. 

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana