Starship
Rindu :)
Monday 12 September 2011 • 00:46 • 0 comments


Hellolo peeps. Hi guys, lame ken aku dah tak update blog sakai nie? HAHA , im kinda busy lah sayang oit. Okay, malas aku nak bebel panjang pajang nie. Sure, takde sape duk hadap bace aku punye blog nie. Better tulis pendek pendek tak uat penat tangan aku je menaip -.- Okay, hari jumaat lepas aku pergi hosp buat medical check-up. Aku takot giler nak mampus bila jumpe doc. Aku takott tengok ubat. Ackeli, aku pergi hosp cause sakit tulang belakang. And kau penyibuk, tak payah nak tahu lebih lebih pulakkk -..- Wehh, banyak giler doc tuh membebel dekat aku. Ade ke patot die cakap aku tak reti duduk? Eh, excuse aku pandai duduklah. Bile mase pulak aku duduk macam ape yang kau cube cakapkan tuh. Hadui, berduyun duyun kan kau punye bebel. Then, lepas kene bebel aku blah jela. Pergi ambik ubat. Bingit telinga :3 Nasib baik die cakap tulang aku takde pape. Alhamdulilah :3 Ubat? Bnayak giler weeh. Tak terucap. Aku malas giloo nak makan. Buat aku tidur aja. Nie ubat nak bagi aku mampus awal ape? Shit! Lepas ambik ubat aku  ape lagah, cepat cepat siap siap packing barang mahu balik kampung halaman lah :) Amboi, ayatkautakbolehpoyolagikah? Kat kampung best gilo bapak. Aku beraya rumah kazen dari pagi sampai malam weh. Penat. Tapi happy. Tengok konsert Sepah lagi :) Memang best gilaaaa! Eh, malas lah aku nak bebel. Kau tengok gambar jela yeee :)












The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana