Starship
Gosh! I just Got A Fever :P
Tuesday 27 September 2011 • 04:33 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum and good evening peeps. Ok, demam dari semalam masih tak surut surut lagi. Ayooo, dah tak larat dah asyik asyik nak kene hembus hingus je nih :3 Tekak rasa berpasir, panas makin menignkat. Rasa tak selesa giloo. Ok, malas nak cerita pasal demam. Annoying :p Sudah sudah. Cukup 3 hari tak dapat text dengan biyy. Nak cakap rindu sangat dekat biyy. Biyy langsung tak kesah dah pasal ayg. Sedih :'( More exact, tak dapat text dengan dia cause less of kreadit. Sedih sangatt. Cukup, aku dah baik dengan Nadz. Alhamdulilah, aku yang mintak maaf dulu even dia yang cari pasal dulu. 

Aku bukan takut nak carik gaduh, aku just tak suka marah lama lama. Ok, itu aku :D
Tadi kat sekolah aku tidur. Bagus lah tuu. Penat :3 Thanks cikgu kejutkan saya. Thanks sangat sangat. Dah lah, aku takda mood nak tulis panjang panjang. Penatt. Aku nak rehat. Byeee :)

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana