Starship
New Face ;D
Monday 26 September 2011 • 07:23 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum and good night everyone. Ok, tonight was a peacefull day to all. Yeah, malam nie hujan tidur pun konfirm nyenyak. Ok ok, cerite nie bukan cerita yang sebenar yang aku nak cerita. And more exact, aku nak cerite yang aku dah tukar face baru untuk blog. Lawa tk lawa tk? xD Cakap lah lawa ken ken ken? Well. Ok, dah. Pagi tadi kat sekolah aku gaduh dengan Nad. Ohnooo :( Really  sad and tak sangka. Why lah ken aku gaduh dengan sweetliver aku tuh. But, ak tahu tak semua orang yang kita sayang tuh always ada dengan kita ken? So, mungkin ini test untuk aku kott. Tapi jangan risau. Nad kau tahu ken aku macam mane, marah aku kejap je kott and so sorry cause terlepas and tercakap kau bodoh. Ter ter ter and tak sengaja. Im so sorry :'( Then, balik tadi dua dua muka masam langsung taknak mengalah ken? Macam budak budak kau tauu. Buruk betul perangai. Haha, ok laah. Nak rest. Bye and Assalamualaikum. Muaaah :*

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana