Starship
Whatthe?
Wednesday 28 September 2011 • 01:57 • 0 comments

Photobucket


Assalamualaikum peeps and good evening eartlings. Ok, Alhamdulilah. Demam dah ok. Semua dah sihat. Thanks to Allah. Ceh :D Kat sekolah ok. Tadi Aidil nak rebut buku diary aku. Thanks Nad jage kan. Thanks sangatt sangat. Ok, aku kecik hati. Kecik sangat sangatt. Entah, aku pun tak tahu nak gambarkan perasaan aku sendiri. Sesungguhnya, aku memang menyesal and menyesal dapat kawan macam kauu. Dulu kau cakap kau nak aku and 2 lagi kawan kita as bestie kita ken? Dulu kau janji takkan tingalkan kita kan? Tapi sekarang apa yang kau dah buat? Huh? Kau sendiri yang rosakkan hubungan kawan kau sendiri. Kau sendiri yang ecah belahkan kehidupan kawan kau sendiri. Weyy, cukup. Tak payah nak talam dua muka. Kau cakap aku hadir dalam kehidupan kau untuk pecah belahkan hidup kau. Cemburu bila ku dapat kawan baru. Sakit hati dengan apa yang kau ada. Tapi, kau salah kau tahu tak! Kau salah. Kau yang fitnah aku, kau yang buat cerita pasal aku. Kau pandai pandai je cakap yang aku hadir dalam diri kau untuk musnah kan kau. Tapi kau sendiri yang musnahkan kehidupan kau. Dengan mulut yang macam longkang kau tuh kau yang diri kau sendiri malu kau tau. Aku jujur aku bukan nak marah kau. Tapi hati kawan mana yang tak sakit hati bila kawan baik dia sendiri cakap macam tuh. Weh, sungguh aku tak pernah kenal kawan aku yang macam ni laaah. Yang self-ish. Betul lah ken ape yang cikgu cakap dengan murid murid dia.


 Bila kita senang, semua orang nak himpit dengan kita. Cuba bila kita susah? Takda sapa yang nak dekat dengan kita. Bagus lah tuh ;)

Dah laah wehh. Aku menyesal sangat. Sangat. Cukup, kau betul betul dah buat aku menyesal and kecik hati dengan kau. Dah lah weh. Kalau kau kata kau tanak aku kawan dengan kau lagi. Okfine, aku terima. Aku tak pernah ada niat nak pecah belahkan kawan kawan aku. Bye -.-

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana