Starship
Hening Petang :'(
Saturday 17 September 2011 • 00:59 • 0 comments

Assalamualaikum. Hi and Yo. Aku bosan betul petang nie. Langsung takde keje nak buat. Kakak aku dah sibuk pergi beraye rumah kawan kawan die. Jeleous sungguh aku ken xD Then, aku kat rumah macam orang bodoh jugak ken. Duk sorang sorang dengan adik aku. Main laptop je keja. Weh, bored laaah :/  Tiba tiba tertebit pulakk dalam hati aku nak call buah hati aku. Ohmaigod -.- Aku ridu ken die :'( Mula mula masa call punye dan penuh lah dengan gelak dan tawa aku ken. Sampai aku gembira sangat waktu tu. Tapi bila aku cakap pasal perempuan \kautakkan paham/ Aku tertibe je rase macam nak nangis. Yes, aku menangis :'( Tapi kalau boleh aku taknk die tahu yang aku tengah nangis, sedih and kecewa. Aku taknak. Aku nak die tahu yang aku sentiase gembire bile dengan die. Aku taktahu lah kenape aku terlampau sangat kejam dengan die. Selame nie tak pernah satu pon die bohong dengan aku. Ape yang aku nak, tak pernah satu pon die tak beri. Selama nie die terlampau ikotkan ape yang aku cakap. Aku rase kecewa sangat. Ye, aku bukan queen control yang selama nie korang fikirkan. Aku cuma nak yang terbaik je dari die. Tapi bila aku dengar suare die tadi. Aku rase macam diri aku disayangi. Diri aku dibelai. Aku rase penuh dengan cinta. Sungguh, selama nie aku tak pernah rase orang sayang aku sampai macam nie sekali :( Betapa sayangnye die kat aku. Tadi die tanye aku, "ayg dah makan? Aku jawab " belum lagi. Tak de selera. Then die punye risau sampai die cakap die taknak aku sakit. Punyelah sungguh sungguh die pakse aku makan. Aku rase baru first time orang ambik berat pasal aku. Selama nie takde pon orang nak ambik berat pasal aku macam die. Aku taktahu kenape, aku sayang die sangat sangat xD Hari nie dah nak dekat 1 bulan kiteorang kapel. Sepanjang hubungan kite belum pernah lagi die buat masalah, die carik masalah pon belum. Jarang sekali kalau kiteorang nak bertekak. Ya Allah, sesungguhnye aku begitu bersyukur dengan ape yang kau dah berikan padaku. Aku harap biarlah ianye kekal sampai bila bila hingga akhir nyawaku nanti. Amin~ Aku betol betol sayangkan die. Aku harap die boleh jage aku nanti. Aku rasa sedih sangat sangat mase letak phone tadi macam tuh je. Aku terlampau sedih. Maafkan aku :'( Kesian kan kau sorang sorang. Bila kite boleh jumpe? Aku terlampau rindu kan kau. Tapi aku entahlah. Mustahil bagi aku kalaau kite boleh bersame. Kite terlampau jauh. Jauh sangat sangat. Tapi kau tak pernah pon kan menangaap jarak, paras rupa halangan bagi kite untuk bercitnta. Aku bersyukur sangat sangat. Kau selalu jage hati aku dan kau selalu cakap nanti Bie datang muar bie jemput sayang. Alahai :D Awak buat kite tersenyum tau. Kite sayang awak. :)

P/s : Bie, kalau awak ada bace bende nie nanti, jangan gelakken kite tau. Hehe, Kite betol betol sayangkan awak bie. Muah, sayang awak sangat sangat :*

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana