Starship
Kenapa semua ni berlaku?
Thursday 29 September 2011 • 04:07 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum sayang. Ok, mood currently tak baik. Kalau boleh sekarang ni nak aja aku terjah masuh asram budak lelaki. Menyirap aku -.- Ok, pagi tadi kat sekolah ok. Tiba tiba boleh pulak baikk dengan budak yang aku citer semalam tuh. Pape pon aku malas nak ungkit pasal benda tuh lagi. Gaduh tuh bukan cara aku ;) Then, hari nie taklah sibuk sangat. Cikgu banyak tak masukk sebab cikgu busy sebuk kemas meja kerusi budak Pmr nak guna. Ok, so budak budak yang tak terlibat ni pon bermaharajalela lah ken di dalam kelas xD Alhamdulilah, aku dapatcuti dua hari. Hari Khamis dan Hari Isnin. Yeay! Dapat jugak pergi Serdang, teman nenek ada appointment ;) Chill :D Korang mesti pelik, tadi kata kat atas takda mood. Tapi boleh pulakk aku cita sesuak ahti aku ken. Nak tahu tak korang why lah puteri blog ni takda mood? Nak? Cakap lah nak nak nak kay. Hehe. Ok, tadi masa nak balik ken aku keams lah beg. Tiba tiba aku rase ada something yang hilang dari poket beg aku. Aku punyelah mengelabah cari benda yang aku nak carik tuh. Nak tahu tak ape? My only diaries book. Gilaa weh kalau benda tu hilang. Dah lah macam macam ada daalm tuh. So, aku punya lah carik sampai aku asa macam nak jerit je bila tak jumpa. Tiba tiba aku ada terfikir sapa lah yang selalu niat jahat nak amik buku aku. Aku pun pergi lah jumpa dengan Si capital A tuuhh, last last dia mengaku pulakk ken yang dia amik. Memang aku dah agak. Memang! Aku ape lagi menangis laaaaaaah :'( Kuat gilaa aku nangis. Sape tak sedih aku sayang gilaa kat buku aku tuh. Takpe, aku mengahramkan orang yang amik buku tuh . Sumpah, aku haramkan. Buku tuh hak milik kekal aku. Dah aku takda mood. Bye '-.-'

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana