Starship
One Month Annivessary :*
Friday 30 September 2011 • 05:38 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum and good evening all. Ok, mungkin entry kali ni panjang sikit. Macam macam aku nak cerita. Kau taknak dengar? Sohii? Aku kesah sangat ke? Kalau taknak baca, pergi klik tanda [x] dekat atas belah kanan tuh. Sekian. Tapi pada sapa yang nak baca sila beri perhatian yang sepenuhnya pada entry kali ini.

Cet, aku malas nak mecarut bukan bukan. Now, reverse balik pada tajuk kita kat atas tuh. Megah tak? Ceh :D Dah satu bulan dooee. Tak sangka, teruja. Hari demi hari kau kira aww. Bila lah nak cukup 1 bulan aku dengan dia. Yes, sepanjang aku kenal dia takda lagi dia buat aku sakit hati. Marah, jeles, geram. Tapi kadang kadang tu adalah. Biasalah kalau takda asam garam ni maknanya tak complete lah sebuah hubungan tuh ken xD Ceh, ayat skema gilaa. Bersyukur sangat sangat sebab Allah kurniakan dia untuk aku. Kalau boleh aku nak sehidup semati dengan dia. Mengharap sangat sangat. Sayang dia gilaa gilaa tau. Even aku dengan dia nie jauh, tapi hati kitaornag tetap dekat tauu. Aku dengan dia. Sorang dekat utara, sorang dekat selatan. Jauh tuh. Bila lah masa aku nak jumpa dengan dia. Mungkin ini jodoh. Aku harap sangat sangat :)

Bie, thanks ye sayang for the happy relationship ni. Nana betul betul tak sangka yang Nana boleh setia dengan Biyy. Nana ingat kita hanya couple untuk sementara. Tapi Nana salah, Nana betul betul tak sangka kita boleh lakukan yang terbaik. Biyy, thanks cause banyak dah ubah hidup Nana. Biyy dah banyak ajar Nana tentang hormat pada keluarga. Biyy dah ajar Nana macam macam. Biyy selalu nasihatkan Nana. Nana bersyukur sangat sanagt dapat biyy. Biyy, iloveyousomuch. Nana taknak kehilangan biyy. Cukup lah selama nih orang tak pernah nak hargai Nana. Nana betul betul sayangkan biyy. Muahhh :*

Ok, tutup cerita pasal annivessary ni. Nana nak bagitahu korang yang Makcik Nana nak pergi Haji. Wah, bestnyee. Nana jeles betul tengok orang prgi Haji. Tapi Nana bila lagi ken? Tak sabar rasanya. Hm. Takpa, tolong doakan supaya makcik Nana selamat pergi dan selamat sampai ye.

Ok, pasal diari buku Nana yang hilan tuh. Nana dah jumpa dah. Capital A yang amik. Nasib baik dia pulangkan. Lau tak, Nana cekik cekik dia. Geram tau. Kawan Nana semua dah marah Nana sebab jadik baik sangat. Maafkan je orang. Tapi dah memang Nana macam tuh. Nak buat macam mana ken. Tadi kawan Nana cakap, kalau Nana bail lagi dengan capital A tuh, dieorang taknak kawan dengan Nana lagi. Ape nih. Sedih tauuuu. Bukan buat apa apa pon :3 Ish! Pendam kan jela perasaan ni.

Dah laaah, Nana nak rest. Nanti Nana free. Kita kepoh lagi tauuu. Bye ;D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana