Starship
Makcik Nak pergi Haji :)
Saturday 1 October 2011 • 23:44 • 0 comments

Photobucket

Assalamualaikum and good afternoon peeps. Ok, semalam sebuk gilaa. Sampai takda masa nak update blog. Ok, semalam rumah makcik aku ada buat kenduri cause dia nak pergi haji. Wah, best sangatt. Makanan pun sedap sedap tau. Nasi lemak banyak gilaa lauk. Ok, then petang semalam makcik suruh pergi amik kuih dekat rumah orang. Aku and cousins aku yang lain pun pergi ahh amik ken. Korang nak tahu tak apa? Aku pergi rumah makcik tuh, main masuk rumah dia and main amik je kuih tuh. Dengan duit tak bayar and macam macam lah. Takda adab? Sorry, takda niat nak kurang ajar pon tapi perkara tuh berlaku macam entah. Suddenly. Then, makcik tuh tercenggang tengok aku keluar rumah tapi tak bayar. Last last, makcik tuh datang rumah makcik aku mintak duit :3 Malunya aku, manalah aku tahu kene bayar ken. Duit takde. Hehe :B Ok lah. Act citer aku takde lah best sangat. Bosan je nie. Byeeeeeeeeeeeeee :)

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana