Starship
Yesterday was Fuck :*
Thursday 15 September 2011 • 03:46 • 0 comments

Hello world. Yeah!Renovate weh. Baru baru. Tapi sakai je aku tengok ken. Whatever -.- Okay, semalam hari paling malang. Hari paling aku benci. Hari paling aku tak suka dalam diri aku. What the Fuck day today! Bangun pagi dah lambat gilaa. Dengan tak prepare pape barang pon nak pergi sch. Ohmaigod 0.0 Benci nyah! Dengan masalah tudung yang tak betol. Ohnoooo :'( Then pergi sekolah dengan muka yang moyok. Macam nie -> -..- Okay, masuk je kelas terus budak budak nie memekak cakap " Okay, hari nie cikgu Rosni nak buku latihan dan Nota KH. Bafak dia lah. Bukan aku tak siap bro, tak bawak je. Muka aku tak cakap pulak ken dah kecot :\ Then, aku cakap lah dengan dak dak nie yang aku tak bawak. Pee! Nganjeng ek korang. Dengan mukay nag selambe aku cakap " Kesah pulak kau?" konon. Taktahu pulak ken dalam hati dah kecot :/ Weh, dengan cikgu Rosni tuh bukan boleh buat main. Naik singa Betina die tuh. Payah! Then, buat muka taktahu malu pergi bengkel KH. Pee! Bingint telinga cause asyik kene nganjeng je kan nan dak dak nie. Memang tak boleh pergi~ Masuk bengkel, aku orang pertama duk diam. Buat baik weh. Last masa, baru cikgu mintak buku. Hadui, aku buat buat tak nampak jugak laaah. Naseb weh. Selamat. Then, budak nie terus senyap. Haha, Chill dan pade harituh jugak aku budak paling kecoh dalam sekolah. Bafak ken aku :) Yeah! Thats me. Balik sekolah je, tidur. Tak makan, Puase :( Bagus tak aku? Bagus ken ken ken? HAHA. Dah lah, malas nak tulis. Eckeli, nak cita pasal tak bawak buku jeeee :') :b Byeeee.

Lain kali jangan tak buat homework tau. Nanti jadi macam Nana baru tau :)

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana