Starship
I miss you my only chingu :'D
Wednesday 9 November 2011 • 08:27 • 0 comments


Hai its Sonja


Hai and goodnight sayang. Hello and hell o. Ape bezanya? Ok, idk. Lets straight to the point. Asal aku update blog malam malam camgini? Hekhek. Ada hikmah ada hikmah. Nak tahu why? Malam malam macam ni lah baru puas nak cerita apa yang dah berlaku pada kita sepanjang satu hari. Paham? Tak paham? Lantak kauuuu :P

Ok act, tadi kalau boleh nak nangies gilaa gilaa. Boleh? Tak? Kenape? Gedik? Meh pipi kau aku tampar sikittt. Apa hak nk cakap aku gedik? Kau? Lagi getik kau tahuuuuuu. Diam! Nak tahu kenape aku nak nangis? Why and why? Cause aku rindu yang teramat pada jantung akuuu. Ceh, padahal jantung kite hari hari berdetik untuk ite tak kira pulak lah ken. Ceh, bukan jantung tulahhh senang cakap boyfie #alooo, malu pulak cakap ><

Ok, tadi kat sch dah dapat semua result. Alhamdulilah aku stay dalam kelas tuh. Klau nak sangat campak aku turun kelas, aku turun lahh. Nak buat macam mana kan. Aku bersyukur cause Bahasa Arab aku memang maju and bernas. Puih! Aku bersyukur gilaa kau tahuuu. Kira aku masih boleh lah perbaiki sikit sikittt. Paling tak percaya, karangan. What? Aku dapat markah lebih dalam bahasa arab. Woii, dah lah susah tuh aku buat. Kira kira 30 minit kott nak buat karangan macam tuh. Well as aku cakap dengan kawan kawan aku. Allah maha mendengar setiap rintihan hamba hambanya. So, jangan pernah mengalah :"D

Esok hari second last cuti. After jumaat niy no more school. Weh, aku dah enjoy kau tahuuu. Tapi aku tak rase enjoy sangatt. Tahun depan aku nak pergi berperang kau tahuuu. Mama and papa please pray for me. Nak 9A straight. Taknak ada gagal. Mencik tauuuuu! Insyallah, kalau kite usaha pasti boleh punyalaaaah.

Aku tak sabar nak tunggu esokkkk. Kenape and kenape? Aku dah rindu kawan kawan akuu. Ok stop -..- Baiii. Aku nak tidur. Mengantuk la laling.Bai and nite. Sweet dream and peace no war :)
Assalamualaikum.

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana