Starship
I dont know how to describe it :'D
Monday 7 November 2011 • 05:58 • 0 comments


Google Image Result for https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4m9ED_txmGaTnZUhXuZTcNt5fpURWPR4NqIo_5piKXgx_Rm8jcoqDEBJk_mEvZE4GWUpXyRv4X4C69BANFE4bugIvr99_dr3oekaeah-pl2_V0buidf26tvJ1DqA3_ef8jSDVYa0DpAU/s1600/med_gallery_2753_7_483987.png

Hello and peace for earth. Guys also beloved friends. Hey and heyyo. Ok dah merepek -..- Act, aku mula rasa tak sedap badan and otak aku mula memberi respon macam ada benda yang harus aku luahkan. But kepada siapa? and bende apa yang harus aku luahakn. Sorry, aku sendiri tak paham dengan diri akuuu. Aku rasa macam ada benda buruk akan terjadi. Hati aku mula rasa entah, rasa tak sedap hati. But why and why? I still dont know how to tell youuu. 

Detik pukul 6 tadi hati aku mula rasa something bad will happen. Aku tunggu and tunggu tapi nothing bad happen. Aku tak paham dengan semua ni. Aku pelik. Hati aku? Kenapa ye? Rasa macam ada benda yang menyakitkan. But why? Aku cuba berlakon tenang. Ye setenang yang mungkin. Aku cuba sibukkan diri aku dan cuba ketawa dengan sengaja. Yar aku benci perasaan macam ni. 

Then tadi ak pergi mandi. Agak dalam pukul 8 ken. Otak aku berfikir macam macam yang menakutkan dan mengerikan. Aku rasa tak tenang. Aku? Aku ada buat silap dengan sesiapa ke? Aku pun tak pahan laaah. Aku cuba bertenang dan beristigfar banyak banyak dalam diri aku. Masih tak boleh. Aku rasa macam nadi aku nak berhenti. Secepat yang mungkin aku segerakan mandi akuuu. Akuu betul betul rasa tak sedap hati. Aku keluar dari bilik air, aku rasa tenang semulaa. Tapi why and why? Aku masih tak dapat bagi jawapan. Ye aku keliruuuu.

After aku mandi, aku cuba buat diri aku chill and gelak lah dengan benda apa yang terjadi even benda tuh takda lah sekelakar yang mungkin. Terasa macam orang normal mahu bertukar jadi orang gilaaa. Ya Allah perit sangattt :') Aku masih tak boleh nak relaks kan pemikiran aku dari terus berfikir benda benda yang buat aku rasa lagi tak tenang. Kalau boleh aku rasa macam nak lari dari kehidupan sebenar dan ingin berada dalam kehidupan fairy tales. Aku masih keliruuuuuu.

Hati aku mentafsir berbagai bagai andaian. Macam mana kalau aku mati? Macam mana kalau aku tak dapat jumpa parents aku lagi? Macam mana kalau aku tak dapat jumpa sibling aku lagi? And macam mana kalau aku tak dapat jumpa family akuuu? Aku masih terdiam dan tak mampu nak berfikir benda yang aku memang tak tahu nak ungkapkanye macam manaaa. Kadang kadang buat kan aku rasa nak menangis dan kadang kadang buatkan aku rasa nak mati dan menjerit sepuas yang mahuuu. Aku malu dengan diri akuuu. Aku keliruuuu.

Kadang kadang aku terfikir mungkin aku sibuk kutt. Atau mungkin aku terlampau bosan sebab tuh memberi kesempatan pada otak aku untuk berfikir pade benda benda yang tak patut untuk aku fikirkan. Aku rasa macam bosan sangattt tahap dewa dan aku rasa macam kehidupan aku sunyi sangatt. Aku pelik, kenapa orang lain boleh hidup dengan gemira? And why others humans can live with their happines? Aku ni tak bahagia ke? Aku pun tak paham. Aku rindu, risau, sayang, benci and aku sedih. Semuanya bercampur dalam satu hari. Aku dapat mersakan semua ni dalam masa satu harii. Ya Allah, sungguh aku tak mampu nak menahan berat hati ini :'( Ok aku masih cuba chill kan diri aku dengan menaip ape yang aku rasa di dalam blog ni. Sungguh, aku tiada teman saat hati aku begini.

Sudah dua hari aku rasa aku tak text dengan dia. Aku mintak maaf aku kekurangan kreadit. Engkau pun samakan. Aku juga nak cakap yang aku betul betul rindukan kauuu. Aku takut aku jadi gilaa macam ni sebab mungkin aku terlampau rindu kan kauuu. Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk tempuh segala dugaan dan cabaran ini ya Allah.

Kadang aku rasa sedih bila teringatkan kisah hidup aku yang terjadi selama aku hidup 14 tahun atas muka bumi yang megah ni. Hidup aku penuh dengan tangisan dan duka yang aku sendiri tidak tahu dari mana puncanye datang semua ni. Nak kata aku mahukan kesedihan memang salah. Gembira? Kenapa susah sangat perasaan itu nak bertandang dalam diri akuuu. Aku sendiri tidak paham kenapa. Kenapa gembira hanya sekejap saje yang dapat aku rasakan? But why? Kenapa orang lain tak? Kenape? Kadang kadang aku fikir dunia ni tak hadir bagi aku tapi aku silap. Aku silap dunia adil bagi semua penghuninyaaaa :(

Aku rasa bersalah tapi aku tak tahu dengan sapa yang aku salah. Allah, aku perlukan kekuata untuk aku terus hidup atas dunia ni. Aku perlukan kekuatan untuk aku hadapi segala ujian dan cabaran yang engkau telah hadirkan untu akuuuu. Kadang kadang otak aku ligat berfikir kenapa orang lain bahagia? Tak macam aku. Aku sentiase sedih. Hidup aku penuh dengan kesedihan dan penuh dengan kegelapan. But why? Aku rasa nak menjerit sepuas puasnyaaa.

Kawan kawan aku silap. Silap bila tengok aku senyumm. Korang, tak bermaksud aku senyum aku gembira. Korang silap. Aku sedih. Sedih :') Aku tak boleh nak cerita dekat korang pasal aku. Aku perlukan privacy. Tapi aku silap juga aku yang rasa tak tenang dan aku perlukan seorang teman. Biyy, aku rindu kaaaauuuu.
Aku terlampau rindukan kauuuuu. Biyy, kenapa awak tingalkan kita sorang sorang? Kita rindukan awak. Awak dah janjikan dengan kita nak teman kitaaaaaa. Awak :'( Kita angis sebab awak pergi. Kita taknak. 

Mungkin aku terlampau tension kott dengan benda niyyy. Ya Allah, jauhkan lah semua nihhh. Jauhkanlah akuuu dengan masalah ya allah :3 Ye aku tahuuu semua manusia takkan pernah terlepas dari ujian dari mu wahai tuhanku. Tapi kau permudahkanlah segala urusankuuuu.

Oklahhh. Aku menaip sambil menangis. Maafkan aku ya Allah. Aku tahu aku banyak berdosa padamuuu. Ampunkan lah segala dosa dosa ku Ya Allah :) 

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana