Starship
Saturday 5 November 2011 • 05:20 • 0 comments


momo

Hai guys and beloved followers. Ok act aku ada banyak sangatt cerita nak share dengan korang tauuu. Tapi aku rasa tak bagus jugak kalau share privacy kat sini kan? So aku cerita mana yang patut saja lah. Ok aku nak cakap sch holiday akan tiba. Lagi 3 hari saja aku akan jumpa dengan cuti sekolah. Well, aku tahu memang best gilaaa. So many planned yang aku dan bapak aku rancang cuti sekolah nanti. Hope it and aku rasa tak sabar ok :D 

Malam tadi aku nangis. Nangis sebab aku fikir dah lama sangatt aku tak nangis. Ye, memang lamaaa. Poyo kan aku? Tapi sape je kesah kan kalau aku nak nagis? Hekhek. Act, aku nangis sebab aku rasa perit pagi tadi and petang tadi. Fine fine fine. Lumrah lah kan mnusia sedih. Bohong kalau manusia takda perasaan macam tuh. Terima jela :D

Aku kesian sangatt degan Echa. Echa whatever you are, kau tetap kawan akuuu. Kalau kau turun, aku nak ikot kau turun jugak. But if aku yang turun aku takkan benarkan kau turun. Sebab aku sayang kau seorang. Aku tak kesah kalau cikgu cikgu nak mengata aku tapi aku tetap dengan pendirian aku nak sentiasa bersama kauuu. Kita dah janji aite? So, aku akan tetap dengan janji aku. Jangan risau ok?

Ok, esok Hari Raya Aidiladha.So, aku nak wish Selamat Hari Raya Haji. Maaf Zahir dan Batin. Kepada makngah and pakngah aku, semoga selamat pergi and balik serta mendapat haji yang mabrur. Amin :D

Okbai ^^v

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana