Starship
Salam Aidiladha :'D
Sunday 6 November 2011 • 01:58 • 0 comments


최 민호

Hai and peace for earth guys. How are you? Fine. Alright. Oklah tuh kan xD Aku tadi tengah renovate blog aku dari tema pink purple sampai ke warna kelabu purple. Okfine, aku jujur aku emmang sukaa renovate blog nih. Cewah, takde kerja sikitt mesti renovate blog. Well, lagi lagi cuti sekolah dah hampir tiba. Argh! Im so esaited :D 

Ok guys, do planned anything for holidays? Aku dah pung planned macam macam untuk holidays ni. Tinggal pergi dengan tak atau jadi dengan tak jadi. We doesnt know. Allah punya kuasa kan aite? Ok aku act tengah tak sabar nih nak cite pasal satu log orang nih. Awesome siotttt :D Aku baca blog dia yar, tak bosan langsung. Aku tak tahu macam mana cara dia tarik mood visitor. Aku minatt gilaa. Yar, aku mengaku blog dia doesnt look nice tapi cara dia bercerita buat blog dia berbintang bintang kau tauuu. Aku memang gilaa tertarik :D Sokay, aku akan jadi pembaca setia untuk awakkkk ye ^^v

Once more thing, hari ni 6/11/11 ok look nice ken date tuh. Wah, ape cer? Kau harini Hari Raya Aidiladha lah beb. Ok, aku nak ucapkan salam Aidiladha kepada all muslim. Ok act Aidiladha ini diadakan sempena memperingati Nabi Ibrahim dan anaknya, Nabi Ismail. Wah, best sangattt hari ni. Semoga hari ini mendapat berkat dari Allah. Amin :D Hari ini juga merupakan birthday ayah akuuu. Wah, sho sweet :D Papa, happy birthday ok. Sweet fifteen. Sayag ayah. Take care of yourself ye papa. Jangan kerja kuat sangatttt. Sayang Ayah.

Ok aku malas lah nak taip panjang panjang macam bulu ketiak kau yang terkeluar dari lengan bajuuuu. Eeeeee! buat malu kaum je pompuan kau tak cukur bulu ketiak :P Okbaiiiiii -..-



The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana