Starship
Friday 18 November 2011 • 05:15 • 0 comments


Hai guys and buddies. Ok malam ni bosan kan? Semenjak clash ni fone senyap sunyi. Hihi. Lantak lah malas aku nak kesah :3 Hm mood aku today kurang baik and mungkin akan becerita kisah yang merepek -..- But who cares and I know does not anyone reads this blog :D

Ok aku nak try speaking BI but I know I do not know much about it but who cares? Suka hati aku ahh. Kau sibuk nak gelak dah kenapa kan? Asal aku cuba :3 Weh weh BI aku A+ ok. Kau adooo? So shut up :P

Aku baru je bw dekat satu blog niyy. Hm not bad and aku dah sudah bace entry diaa. Meleleh :'( Kesiannya dia pakwe dia dah pergi untuk selama lamanya. Hope she can be strong and tough to face all the fate. All happened for the good reasons. So be patient and InsyAllah God is always by our side ^^v

Tadi aku bengang gilaa kau tahu men game mario tuu. Menyirap aje :/ Kalau tidak aku dah boleh menang dah kan? But hish! Aku nak je hempas laptop ni. Fed up :D Fine, nanti aku buatt. Ok, merepek kan aku punya entry. But who cares? My blog speaks for me. Okbai :*

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana