Starship
I still cant accept it :'3
Sunday 20 November 2011 • 07:43 • 0 comments


Hai guys. Malam ni susahnye nak tidur. Selalu kalau macam dah mula menguap macam beruang omeyy tukan. Hihi. Tapi malam ni mata bulat macam burung hantu pulak. Well -..- Banyak sangat misteri malam ni. Orang cakap date harini special. Special cause ramai orang couple and special cause 20/11/2011 Hm macam tulah bunyi nyekan. Tapi bagi aku malam ni malam yang paling aku tak suka. Ye, aku benci.

First kali, aku jatuh cinta sedangkan aku berjanji aku dah taknak couple. Second, malam ni aku rasa macam ada satu benda yang aku slah buat. Third, aku masih tak puas hati dengan apa yang aku lakukan. Forth, aku nak berubah and nak mulakan hidup baru. But semuanya spoil. Spoil sebab aku manusia yang suka ikotkan perasaan aku. Aku ni dah kenapa? Gilaa ke?

Aku impikan kehidupan yang bahagia. Ye macam yang orang lain ada. Tapi aku still tak boleh nak buktikan pada orang yang aku boleh hidup bahagia. Kadang kadang aku rasa macam aku ni tak adil. Hukum diri aku, seksa diri aku sampai aku sendiri tak sanggup nak hadapi benda ni lagi. Aku menangis :( Aku tipu diri aku, sakitt. Aku taktahu dengan sapa yang aku patut beritahu dengan sapa yang patut aku cerita. Aku sedih wehhhhhh.

But now aku dah rasa cool sikitt. Mungkin lepas ni hati aku dah tertutup untuk mencintai lelaki lain. Fine, aku nak lupakan segalanya yang penuh aku tempuh selama 14 tahun ni. Aku nak start hidup baru aku dengan azam and cahaya baru. YA ALLAH,aku tahu kau maha penyayang bantulah aku ya Allah :)

Oklah, petang tadi aku ada pergi kerja kawen. Wehehehe, meriah. Suka suka. Oklah. Nak tidur ni. Nanti nanti aku upload pic ok? Okbai :*

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana