Starship
Still keep waiting on you.
Friday 25 November 2011 • 06:44 • 0 comments


Sayang :( Kenapa kejam sangatt buat hati kita macam ni? Kenapa sanggup buat kita menangis? Kita tak larat dah sayang. I cant stand on this. Please, I need your shoulder. Sayang, dulu awak pernah kan janji dengan kita nak bersama dengan kita? Walau besar mana kita gaduh, awak nak stay dengan kita? But now? Why? Why you changed your mind? Sampai hati awak kan? Kenapa awak tak tepati janji awak sayang? Kenapa?

Everynight I cried. I called your name. Hope you come back and see me. But until now I doesnt hear anything about you. Sayang, awak betul betul dah lupakan kite ke? Tapi kenape? Kenape ye sanggup sakitkan hati kita.

Sayang, kita dah tak larat and kita tak rela awak pergi lagi syaang. Kita nak awak sentiase dengan kita. Kita nak awak ada selalu dengan kita sayang. Kita nak awak selalu ada dengan kita bila kita sedih lagi lagi bila kita sakitt. Awak tahu kan kita mudah sakitt. Awak kita tak larat dah. Kita nak awak.

Kita tahu kita tak boleh lupakan awak even pernah kita cuba untuk lupakan awak. Tapi kita salah wak, kita salah. Mana mungkin kite lupakan orang yang paling kita sayang. Mana mungkin kite lupakan orang yang paling kita cinta. Even awak bukan cinta pertama kitaaa. Awak please? Memang memalukan bila seseorang perempuan itu menunggu untuk kekasih yang tak pasti akan datang, tapi tak macam saya. SAYA SANGGUP TUNGGU AWAK SAYANG :(

I dont care whatever people want to said about me. Yang penting hati saya masih ada awakk. Awak and awak. Hanya awak je yang boleh paham saya even saya selalu cakap dalam diri saya takde seorang pun yang boleh paham diri kita melainkan diri kita sendiri. Tapi saya kene kuat, saya tak boleh lemah. Awak pernah cakap dengan saya, kalau saya rindu awak tengok gambar awak kan? Tiap tiap malam saya nangis bila tengok gambar awak sayang. Sungguh saya tak sanggup nak hadapi semua ni. Sungguh :(

Awak, mungkin ada hikmah kan kenapa Allah pisahkan kita? Mungkin ada sbab kenapa Allah jarakkan hai kita? Sesungguhnya saya beserah atas nama Allah, saya terima seadanya dengan apa yang telah tertulis and tercatat untuk saya. Saya harap awak bahagia. Hanya doa yang mampu saya kirimkan untuk awak. Jage diri baik baik ye sayang. Saya akan cuba lupakan awak even saya tak rela. Thanks for everything sayang and I promise keep all our memories in my mind :) I hope one day we can meet again. I still keep waiting. Muah.

Betul kata orang tua, cinta tak boleh dipaksa, makin dipaksa makin sakitt. And saya tak boleh paksa hati saya untuk lupakan awak, makin saya pakse makin sakit hati saya. Iloveyou util my last breath :D

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana