Starship
Sigh. I miss him very much.
Monday 28 November 2011 • 02:58 • 0 comments



Hai buddies. Masuk harini dah 2 muharam. Esok hari terakhir adik aku untuk makan ayam sebelum berpantang? Why? Hihi. Adik aku nak sunat :D Menghitung hari oohhhh diaaa. Kesian aku tengok. Siang malam pagi petang. Aku tanya lagi berapa hari dia jawab je. Great! Memang dia takott gila kott. Pakcik and Makcik aku semua becerita pasal sunat. Ohcem, aku tak sabar weh nak tengok muka adik aku bilaa dia sunat nanti.

Malam tadi aku tidur lambat. 2am maybe. Lambatkan? Padahal aku dah pakse badan aku bergolek golek atas tilam. Hihi. Ambik kau pagi aku bangun lambat. Tulah lain kali jangan tidur lambat nampaknya pagi nya pun lambat jugak lahhhh. Hihi

Hari ni nak diet lah. Taknak makan. Malas. Perut waa dah buncit lu tahuuuu. Bulan duabelas ni nak terbang pergi Kedah. Muhehhee, tak sabarnye nak pergi Kedah. Ohsem, ayah tak pergi pun. Pergi dengan akak je. Sedih :( Takpa takpa, nanti cuti nak bawak ayah jugak.

Oklah, nak mandi. Nak tengok citer Tentang Dia dulu. Well well well, aku single hampir 3 mingguu. Huhu, fone aku senyap. Save credits and save airmata. Great! Aku malas nak couple couple ni and I hate it. Okbai. Salam :D




The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana