Starship
Followers 200 already :) Thanks guys.
Thursday 15 December 2011 • 05:10 • 0 comments


Hai readers. Hihi. Ok semalam baru je penat keluar jalan jalan dengan Family Nana pergi Melaka je. Shopping baju kurung for wedding Kak Dayah and Abang Apit :) Aww <3 Sweetnye dorang dah kank kahwin. Ok lap airmata *kita bila lagi? Jeles ni -.- Hihi. Nvm, mula mula pergi shopping beli barang adik. Cari kemeja, seluar, singlet and boxer. Ok adik aku ni mentang mentang dah sunat fikiran pun dah remaja macam lelaki lelaki pujaan kat luar sana dah berani mintak boxer. Haih, jenuh aku layan budak laki ni. Baru aku tahu boxer ni macam macam jenis ada. Fening fening aku cari mana yang dia suka. Last last bila kat Wetex juga. Satu ape pun dia tak minat. Penat aku tau cari kau punya barang *kesat peluh. Hihi

Lepas dah cari barang untuk adik, kitorang pergi pulak cari baju kurung untuk aku, akak aku and balqis :) First pergi kedai mana ntah, nama kedai tu tak femes. Wehehe, datang tengok gitu je sebab tkda pelayan. Kedai dia boring and muram. So jalan lagi pergi kedai Peace S-xxxxxxxxxxl. Ok, kedai tu memang meletop gila. Tengok price dia lah. Mahal mahal belaka beb :) Mahal gila. Susah nak cari baju yang under RM50 :) So ibu kata tak payah beli kat sini lah sebab choice tak banyak and dia banyak jual blouse je. Kita kena ingat kita nak cari baju kurung not blouse. So jalan lagi. Jumpa lah satu butik success collection :) Mula mula masuk, tengok baju dia buruknya -.-

Ibu-Cuba masuk dulu, jangan nak judge cepat sangat -.-
Aku- ibu, kalau baju dia cantik. Mesti baju yang dia pamerkan kat luar ni pun cantik. Kalau kat luar dah buruk, means kat dalam lagi lah buruk :)
Ibu- Mana kau tahu?
Aku- Adik kan pakar dalam bab bab macam ni.
Ibu- ibu kate masuk, masuk. Kang ibu tinggalkan kat sini juga.

Aku nak taknak kena lah masuk jugak kan. Kang merajuk susah lah aku nak pujuk :) So masuk. Kau, macam mana ibu aku tahu dalam dia lagi lawa ni? Aku dah kaler -.- Kaler gila. Ibu tak habis habis perli aku. Banyak baju jenis polkadot. Memang rambang mata -.-

Ibu-Nadia, baju ni cantik :)
Aku- Ibu, bajunya polkadot dia besar. Tak suka. Tak lawa, Nampak gemok lah ibu.
Ibu-Tak, Nadia pakai lawa gila. Tak percaya cakap ibu cuba pakai.
Aku-Hm,yelah ibu.

Masuk fitting room. Walaweh -.- Keluar ayah,ibu,akak semua tengok lain macam. Aku, ibu tak lawa! Ayah kan laki, mata tak cakap terbeliak.

Ayah-Nadia you look nice :) I love this baju kurung. I think you should have one.
Aku- Ayah, I dont like it :( It messy.
Ayah- I said yes it means yes. Please dont be rude.
Aku- Oklah, I pick this. Hm :(

Kakak sibuk cari baju and balqis. Jeles dorang boleh buat pilihan sendiri. Aku? Aku kena ikut cakap ibu and ayah. Apa ni? -.- Dorang punya lawa, aku punya buruk. Semua baju warna pink putih cause itu tema untuk wedding Kak Dayah and Abg Apit. Aku nak tak nak pakai lah juga kan -.- Hm, harganya RM150. Ibu ni sanggup -.- Memang gila.Baju balqis polkadot dia besar gila and look very nice. Baju akak, polkadots kecik look lagi nice. Baju tu yang aku nak tapi ayah punya pasal nak taknak amik jugak yang tadi tu. Hm :(

Dalam kereta tak cakap pulak aku diam gila. Aku malas nak tegur dorang. Ok,padan muka -.- Lepas beli semua tu. Balik, singgah Dataran Pahlawan jap and pergi Mahkota Parade. Ok, syiok gila. Hihi, Tapi aku still buat kerja aku sendiri. Tak bertegur. Sampai rumah ibu and ayah paksa pakai baju tu. Ya Allah, lagi lah aku nak menjerit. Nak taknak kena pakai. Dorang punya cantik, aku punya buruk -.- Atuk tengok kitorang punya baju.

Atuk-Atuk suka tengok Nadia punya. Cantik dia pakai.
Aku-Burul -.-
Atuk- Cantik laah.
Aku-Atuk ni sengaja nak ambik hati kan?
Atuk- -..-

Haha, aku tengok atuk dah malas nak layan sebab aku degil. Hahaha, aku memang keras kepala orangnya :) Malam tu ingatkan nak merajuk tapi alamak aku lapar lah. So nak taknak kena pergi jumpa ayah cakap lapar -.- Ayah marah mula mula sebab malam malam mintak satay. Pastu, ayah kan sayang aku, dia pergi belikan jugak. Yeay! Thanks ayah. Hihi. Mkaan and makan. Malam tu lepak twittering and chat dgn ejam. Ok, aku rindu ejam gila -.- Harini tak dapat tweet dengan dia sangat sebab aku tersangkut dengan novel aku baru beli semalam -.- Hihi, syiok cite dia. Gila ah.



Ok, followers aku dah mencecah 200 :) Thanks guys for follow me. InsyAllah kalau ada rezeki lebih aku nak bagi present untuk followers yang ke-200. So, nanti aku tengok ok sapa followers yang ke-200 aku :) Tehehe. Ok, i have to go now. Nanti aku update lagi ok :) Please dont jugde me you never know about me. I'm just human beings and live without mother :) So Please respect me as human. I will respect you if you respect me. Okbai. Salam sayang :*






The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana