Starship
Thursday 22 December 2011 • 06:41 • 0 comments


Hai readers. Ok, aku excited gila cause esok otw nak pergi Kedah. Yeay! Hari hari yang aku tunggu selama ni dah tiba. Im shoo excited. Petang tadi aku dah pack barang. Semua aku bawak. Hihi. Tapi sayang holiday aku untuk tahun ni ayah tak ikut. Ok *kesat airmata. Nak taknak ayah suruh pergi jugak. Kat sana ada sewa homestay sampai hari Ahad. Ok memang tak sabar naktengok pemandangan kat sana. Macam best :D

Ok tutup pasal cerita tu semua. Nanti dah sampai sana aku bagitahu korang semua ok. Ok macam mana dengan cuti sch korang? Ok? Aku ok je. Sch equipment dah beli? Aku dah beli. Dari atas sampai lah kebawah. Semua aku dah beli. Hihi, ni tinggal nak naik sch je.

Actually, aku tak tahu lah nak update ape. Aku updates ni pun sebab ada orang suruh updates. So aku updates jela apa yang aku rasa. Oklah, aku nak bertweet je. Sebelum terlambat, congrates untuk budak budak PMR yang dapat straight A's. Untuk budak budak yang gagal jangan mengalah okay. Gagal sekarang tak bermaksud gagal selama lamanya :D So usaha lebih lagi untuk SPM okayy. Rock the paper. Hihi

I LOVE YOU UNTIL MY LAST BREATH.

The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana