Starship
January very nice to me.
Wednesday 25 January 2012 • 16:44 • 0 comments


Hai beloved readers. Okayy, now 8.45 am. I just woke up from my bed. Okayy, malam semalam aku tidur kureng nyenyak cause sakit perut. Okayy, 2 kali ulang alik pergi tandas. CUKUP, aku ngantuk gilaaa :< Hari ni aku kena bangun awal cause kejap lagi aku ada class dengan cikgu Asmah. Nvm, aku excited gilaa nak pergi kelas cikgu Asmah cause kejap lagi aku akan jumpa dengan baby boo aku, Hazim. So now, aku bukan nak cerita pasal hari ni or semalam or lusa or tulat. Yang aku nak cerita sekarang adalah JANUARY.

Ok, january merupakan bulan pertama bagi setiap tahun. Well, bulan pertama yang harus aku tempuh dan menuba merubah mengikut azam azam yang ditentukan. So far so good. Alhamdulilah ya Allah semuanya berjalan dengan lancar even someyimes tu aku ada rasa kecil hati, kecewa and lsot spirit. Nvm, biasa lah tukan. Hidup mesti banyak ujian dan cabaran. Bak kata orang, kalau takda ujian macam tkde fight lah kan? Hewhew. So aku kena sabar and harus tabah dalam hadapi semua ni. Chill ;)

Okayy, dalam bulan january ni jugak aku dengan Hazim hampir 2 bulan kita orang bercinta. 2 bulan? Omg! ingat 2 tahun. Yeler --. Aku pun tunggu jugak weh sampai 2 tahun. Amin. Doakn supaya hubungan kitorang ni kekal sampai akhir hayat. Biasa lah tu adat bercinta kan, tak sah kalau tak bergaduh. Takpe takpe. Aku harus terima jugak :>

Okayy, dalam bulan january ni jugak aku terlampau sibuk. Ye, sibuk menguruskan kerja kerja sekolah. Kerja kerja kursus. Ok, damn! Penat gilaaa. After this ada kelas hikmah. Lagi penat kott :< Mak and ayah aku cakap, nak berjaya of course lah kena penat lelah dulu. Nanti bila dah berjaya baru kita akan rasa puas. Means, dengan usaha kita selama ni. Sanggup bersengkang mata then tak kira penat dan lelah. Allah akan kurniakan something yang bermakna buat kita. Jadi, kita jangan lah cepat mengalah and berputus asa kayy :3 Hewhew.

Hewhew. I thought ada banyak lagi kut cerita best yang aku alami dalam bulan january ni. Tapi disebabkan no times to storyy. Nex time aku sambung lagi kayy :) Okayy guys. I love you so much. Hope this January can bring more bless and more peaceful for you all. I love you <3


Lots of love
Nana :-)


The Disclaimer!


Welcome to my paradise.Introduce me, Nana |15y/o | Taken by Muhammad Hamidi. Chocolate is my bestfriend. Hate liar, backstabber and copycat. In love with K-pop and Elmo. Thanks visit here and Please, follow me :-) *shake hand!
Profile

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nana